دلنوشته/ حمید جهانگیر فیض‌آبادی

انجمن راویان فتح رضوی مأمن مجاهدان «جهاد تبیین»

انجمن راویان فتح رضوی، مأمن و مأوای رزمندگان بی‌ادعایی است که اگرچه از دوران پر افتخار دفاع مقدس زخم‌هایی بر بدن دارند اما راوی زیباترین و حماسی‌ترین اتفاقات جنگ تحمیلی هستند.
کد خبر: ۶۵۷۲۳۷
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۸ - 16March 2024

انجمن راویان فتح رضوی مأمن مجاهدان «جهاد تبیین»گروه استان‌های دفاع‌پرس- «حمید جهانگیر فیض‌آبادی» پیشکسوت دفاع مقدس؛ حماسه بزرگ راهیان نور پدیده‌ای به وسعت هشت سال ایستادگی یا ۹۶ ماه مقاومت و یا ۲۸۸۷ روز دفاع مقدس انسان‌های آزاده‌ای‌ است که غیرت و تعصب را به بلندای تاریخ سراسر مبارزه اسلام و شیعه معنا کردند.

راویان فتح، مردان مردی هستند که راوی زیباترین و حماسی‌ترین اتفاقات این جنگ تحمیلی و نابرابرند.

انجمن راویان فتح رضوی، مأمن و مأوای رزمندگان بی‌ادعایی است که اگرچه از دوران پر افتخار دفاع مقدس زخم‌ها و جراحاتی بر بدن دارند اما در شلوغ بازار شهر، نیازمند آرامشی از جنس آن سال‌های خاطره‌انگیز و نورانی هستند.

شاید مکان دیگری سراغ نداشته باشیم که فضا، در و دیوار و آدم‌هایش، رزمندگان بازمانده را به یاد خدایی بیندازد که از زیر باران گلوله‌های دوزمانه، گازهای شیمیایی، تیر و موج و ترکش‌های توپ، تانک، خمپاره و راکت هواپیما، به سلامت عبورشان داد تا امروز زبان گویای اقتدار، رشادت، فداکاری، مظلومیت و غربت یاران مهدی فاطمه (س) باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار