مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کازرون:

راه رسیدن به کمال، انس گرفتن با قرآن است

حجت‌الاسلام «محمدی» گفت: راه رسیدن به کمال در دنیا و آخرت انس و مودت با قرآن کریم است.
کد خبر: ۶۵۷۱۷۰
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۹ - 15March 2024
راه رسیدن به کمال انس گرفتن با قرآن استبه گزارش دفاع‌پرس از فارس، حجت الاسلام و المسلمین «رسول محمدی» مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کازرون امروز در محفل انس با قرآن نیرو‌های مسلح که در سطح شهرستان کازرون در نمازخانه تیپ تکاور امام سجاد (ع) این شهر برگزار شد، اظهار داشت: همه هم و غم اولیاء الهی برای به سرمقصود رساندن انسان‌ها رسیدن به راه الهی، به وسیله قرآن است.
 
وی ادامه داد: یکی از راه‌های رسیدن به کمال، سعادت و مودت در دنیا و آخرت انس گرفتن با قرآن کریم است و انس گرفتن با قرآن، یعنی خود را به قرآن نردیک کردن است.
 
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کازرون تصریح کرد: اگر به دنبال زندگی زیبا و سعادتمند هستیم باید به دنبال قرآن حرکت کنیم و اگر کسی به قرآن نزدیک شود خداوند او را یاری و سعادتمند خواهد کرد.
 
وی ادامه داد: سنت خداوند برای تنزیل یک امر مهم یعنی قرآن تدریجی نازل کردن بود همان طور که آسمان و زمین را در شش شبانه روز خلق کرد، قرآن کریم را نیز، بنا به نیاز و ضرورت انسان، به صورت تدریجی قرآن را بر پیامبر نازل کرد.
 
حجت الاسلام محمدی به اهمیت و برتری قرآن کریم بر سایر کتاب‌های دیگر اشاره کرد و گفت: بر خلاف کتب‌های دیگر همچون تورات و انجیل که دچار تحریف شدند، قرآن کریم محور را خداوند متعال معرفی می‌کند، درحالیکه در تورات و انجیل قدرت را انسان معرفی می‌کند که بر این اساس مبنای تشکیل تمدن غرب و نادیده گرفتن قدرت خداوند متعال را به رخ می‌کشند.
 
وی بر اهمیت دادن به قرآن کریم در زندگی تأکید و خاطر نشان کرد: امروز دشمنان ما به دنبال حذف و یا تحریف کتاب الهی قرآن هستند چرا که نتیجه قرآن را در مسائل امروز جهان که تجسم عینی قرآن است می‌بینند.
 
به گفته مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کازرون، مسائل غزه و فلسطین که عده کمی با کمترین تجهیزات در مقابل گروهی زیاد و تا دندان مسلح‌ایستادگی می‌نمایند مصداق کامل آیه۲۴۹ سوره بقره کَمْ مِنْ فِئَةٍ قَلِیلَةٍ غَلَبَتْ فِئَةً کَثِیرَةً بِإِذْنِ اللَّهِ است.
 
در این مراسم قاریان قرآن کریم به نیت از شهدا، خصوصاً شهدای مدافع حرم به اجرای تلاوت مجلس قرآن کریم پرداختند.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار