فعالان فضای مجازی نواحی بسیج شهرستان شیراز تجلیل شدند

همایش تجلیل از فعالان فضای مجازی نواحی بسیج پنج گانه شهرستان شیراز با حضور رئیس شورای فضای مجازی استان فارس برگزار شد.
کد خبر: ۶۵۷۱۳۳
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۸ - 15March 2024

فعالان فضای مجازی نواحی بسیج شهرستان شیراز تجلیل شدندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، همایش تجلیل از فعالان فضای مجازی نواحی بسیج شهرستان شیراز شامگاه پنج شنبه ۲۵ اسفند ماه با حضور «منصور ایزدپناه» رئیس شورای فضای مجازی استان فارس، «سید محسن هاشمی» رئیس سازمان فضای مجازی سپاه فجر فارس و دیگر مسئولان استانی برگزار شد.

«سید محسن هاشمی» در ابتدای این همایش ضمن تقدیر از حضور فعالان فضای مجازی بسیج، بر توانمندسازی فعالان این عرصه مهم و خطیر برای حضور موثر در جنگ نرم تاکید کرد و سال آینده را بسیار مهم برای فضای مجازی بسیج فارس عنوان کرد.

ایزد پناه نیز با اشاره به کلام رهبر معظم انقلاب در خصوص جهاد در فضای مجازی، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب فرمودند که در فضای مجازی جهاد داشته باشید و جلوی جنگ نرم دشمن را بگیرید همچنین زورگویی دشمنان را تحمل نکنید و با آن مقابله کنید از این رو نگذارید دشمنان هر کاری که می‌خواهند انجام دهند.

رئیس شورای فضای مجازی استان فارس ادامه داد: افسران جنگ نرم باید فضای مجازی را مدیریت کنند و دروغ، فریب و جنگ روانی دشمنان را افشا کنند.
 
وی خطاب به فعالان فضای مجازی تاکید کرد: مقام معظم رهبری چهارچوبی را برای فضای مجازی تعیین کرده‌اند که منطق قوی، سخن قوی عقلانیت، زینت عاطفه و به‌کارگیری اخلاق است بنابراین ما باید این کلید واژه‌ها را سرلوحه کار خود قرار دهیم باید استدلال‌های خود را بسیار قوی کنیم تا دشمنان را شکست دهیم.
 
ایزدپناه با اشاره به اینکه در این جهان مقدس باید بر فضای مجازی متمرکز شویم، ادامه داد: کسانی که در دوران دفاع مقدس مشغول طراحی بودند و به‌موقع و زمان مناسب وارد نبرد با دشمن بعثی می‌شدند تا دفاع مقدس به پیروزی انجامید و یک وجب از خاکمان را به دشمن نداده‌ایم.
 
وی در پایان سخنان خود اضافه کرد: ما در عرصه فضای مجازی باید اتاق جنگمان شکل بگیرد تا بتوانیم مقابل دشمن باقدرت بجنگیم.

گفتنی است در پایان این مراسم از فعالان فضای مجازی نواحی مقاومت بسیج سپاه بقیه الله (عج)، ثارالله (ع)، احمد بن موسی (ع)، محمد رسول‌الله (ص) و امیرالمؤمنین (ع) شهرستان شیراز تجلیل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار