به مناسبت ۲۲ اسفندماه روز بزرگداشت شهدا؛

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده معزز شهدا دیدار کرد

حجت‌الاسلام «موسوی مقدم» نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران به مناسبت روز بزرگداشت شهدا با سه خانواده شهید دیدار کرد.
کد خبر: ۶۵۶۶۸۷
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۲ - 13March 2024

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده معزز شهدا دیدار کردبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین «سید رمضانعلی موسوی مقدم» نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران روز گذشته (سه‌شنبه) به مناسبت روز بزرگداشت شهدا با ۳ خانواده شهید دیدار کرد و در این دیدار‌ها ضمن تبریک این روز و گرامیداشت یاد و نام شهدا گفت:مقام معظم رهبری می‌فرمایند هر خانواده شهیدی را ملاقات کردید سلام من را برسانید.

حجت الاسلام موسوی مقدم ادامه داد: در روایتی آمده است که شهدا حداقل هفتاد نفر را شفاعت می‌کنند. آن هفتاد نفر نیز افراد دیگری را شفاعت خواهند کرد. اولین کسانی که توسط شهید شفاعت می‌شوند، پدر و مادر هستند. حتی این شفاعت، همسایگان را نیز شامل می‌شود که از برکات شهید است. 

وی افزود: مهم این است ما کار‌هایی انجام دهیم تا مشمول شفاعت شهدا شویم. شهدا به جایگاه واقعی خود رسیدند، زیرا با اعتقاد و سالم بودند. مسیری که رفتند نشان دهنده سلامت آنهاست، زیرا هرکسی نمی‌تواند در این مسیر قدم بگذارد.

در این دیدار‌ها والدین شهدا در مورد خصوصیات فرزند شهیدشان و همچنین به خاطراتی از آنان اشاره کردند.

پدر و مادر شهدا اذعان داشتند فرزند عزیزشان انتخاب پروردگار بوده و به شهادت آنان در مسیر اسلام و انقلاب افتخار می‌کنند.

در پایان هر یک از این دیدار‌ها نماینده ولی فقیه یک جلد کلام الله مجید به هر یک از خانواده معزز شهدا اهدا کرد.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار