مدیر ستاد هماهگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام:

ترویج فرهنگ مطالعه و کتاب‌خوانی هدفی ارزشمند است

حجت الاسلام «علی چراغی پور» گفت: ترویج فرهنگ مطالعه و کتاب و کتاب خوانی و جذب جوانان و نوجوانان به فضای مسجد در سطح کانون‌ها  از اهداف توزیع کتاب است.  
کد خبر: ۶۵۵۹۶۵
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۳ - 09March 2024
هزار و ۷۰۰ جلد کتاب در سطح کانون‌های مساجد استان ایلام توزیع می شود حجت الاسلام «علی چراغی پور» مدیر ستاد هماهگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام اظهار داشت: همزمان با سالروز تاسیس کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد، تعداد هزار و ۷۰۰ جلد کتاب در سطح کانون‌های مساجد استان ایلام توزیع می‌شود.

حجت الاسلام و المسلمین «علی چراغی پور» با  این تعداد کتاب‌ها در موضوعات دینی، فرهنگی، هنری مذهبی است که در سطح کانون‌های فرهنگی و هنری و کتابخانه‌های مساجد  استان در مناطق شهری و روستایی توزیع می‌شود.

مدیر ستاد هماهگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام،   با بیان اینکه این تعداد کتاب در ایام  سالروز تاسیس ستاد کانون‌های مساجد از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان جهت توزیع در بین کانون‌های مساجد به این ستاد اهدا شده است، افزود: ترویج فرهنگ مطالعه و کتاب و کتاب خوانی و جذب جوانان و نوجوانان به فضای مسجد در سطح کانون‌ها  از اهداف توزیع این کتاب‌ها است.  

وی بیان کرد: در حال حاضر تعداد ۳۱۰کانون و ۸۵ باب کتابخانه مخزن دار در سطح استان فعال است که از جمله مراکز مهم فرهنگی در جهت رشد و تربیت کودکان و نوجوانان و نیرو‌های انقلابی در سطح مساجد هستند.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار