مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام:

مسجد جایگاه نزول برکات و خیرات آسمانی است

«هوشمند» با صدور پیامی سالروز تاسیس کانون‌های فرهنگی هنری مساجد را تبریک گفت.
کد خبر: ۶۵۵۹۶۴
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۲ - 09March 2024
مسجد جایگاه نزول برکات و خیرات آسمانی استبه گزارش دفاع‌پرس از ایلام «علی هوشمند» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام با صدور پیامی سالروز تاسیس کانون‌های فرهنگی هنری مساجد را تبریک گفت.
 
متن پیام به شرح ذیل است:
 
مسجد خانه خدا در زمین، جایگاه نزول برکات و خیرات آسمانی، خانه راز و نیاز، عشق و محبت، صفا و صمیمیت، ایثار و رحمت، تجلّی بهشت خدا در زمین، محل آرامش موحدان است مکان آن، بهترین قطعات زمین است و فرشتگان، با اهل آن همنشین می‌باشند؛ و همانطور که مقام معظم رهبری (مدّظلّه): فرمودند اجتماع در مساجد را همچنان باید نگاه داشت. جوان‌ها مسجد را کلاس درس و صحنه رزم بدانند به مساجد رو کنند مساجد خانه خداست و خانه بندگان خداست.
 
مساجد کلاس دین و درس سیاست و درس رزمندگی با دشمنان دین است مساجد را گرم بدارید محافل مذهبی را مانند دوران اختناق رژیم همچنان گرم نگاه دارید سعی کنید مسائل تبلیغاتی مذهبی و اسلامی سمعی و بصری را به مساجد بکشانید. 
 
اینجانب در پایان ضمن تبریک سالروز تأسیس کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد از تلاش کلیه مدیران، فعالان و اعضای کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد و مجموعه همکاران خدوم در ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد که در راستای جذب عموم مردم به ویژه جوانان و نوجوانان به مسجد گام‌های مستحکمی برداشته‌اند تقدیر و تشکر می‌نمایم و توفیق روز افزون شما را در راه اعتلای فرهنگ و هنر مسجدی از خداوند منان خواهان و خواستارم.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها