تداوم حملات صهیونیست‌ها به نوار غزه/ ۱۶ فلسطینی به شهادت رسیدند

منابع خبری از تداوم تجاوزهای رژیم صهیونیستی علیه مناطق مختلف نوار غزه و شهادت تعدادی از غیرنظامیان فلسطینی خبر دادند.
کد خبر: ۶۵۵۶۴۱
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۵ - 08March 2024

تداوم تجاوزها صهیونیست‌ها به نوار غزه/ ۱۶ فلسطینی به شهادت رسیدندبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از خبرگزاری شهاب، در یکصد و پنجاه و چهارمین روز از تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم امروز نیز حملات علیه بخش‌های مختلف این منطقه را به‌ویژه در شهرهای رفح و خان‌یونس ادامه داد.

منابع خبری گزارش دادند که در حمله به منزل مسکونی متعلق به خانواده ابوسلیمه در رفح، پنج نفر از اعضای این خانواده به شهادت رسیدند.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی همچنین منطقه «زلاطه» در شرق رفح واقع در جنوب غزه را بمباران کردند.

در منطقه «العزبه» در غرب رفح نیز یک منزل مسکونی هدف قرار گرفت که بر اثر آن ۲ نفر به شهادت رسیده و به بیمارستان کویتی انتقال داده شدند.

منابع فلسطینی گزارش دادند که رژیم صهیونیستی همچنین مناطق مختلفی را در جبالیا و بیت‌لاهیا در شمال غزه بمباران کردند.

این منابع همچنین از حمله هوایی به منطقه السلاطین در شمال غزه خبر دادند.

از سوی دیگر، خبرنگار الجزیره از حمله هوایی به یک منزل مسکونی در منطقه «الحکر» در «دیرالبلح» واقع در مرکز غزه و شهادت ۹ نفر خبر داد.

وزارت بهداشت غزه روز پنجشنبه و در یکصد و پنجاه و سومین روز از جنگ در بیانیه‌ای اعلام کرد که رژیم صهیونیستی طی ۲۴ ساعت گذشته، ۹ جنایت جدید در مناطق مختلف نوار غزه انجام داد که منجر به شهادت ۸۳ نفر شد و ۱۴۲ زخمی نیز برجای گذاشت.

در این بیانیه آمده است: با احتساب شهدای جدید، شمار شهدای تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه از هفتم اکتبر تا به امروز، به ۳۰ هزار و ۸۰۰ نفر افزایش یافته است.

وزارت بهداشت غزه همچنین آخرین آمار مجروحان این جنایات را ۷۲ هزار و ۲۹۸ نفر اعلام کرد.

این وزارتخانه در ادامه اعلام کرد که پیکر شماری از شهدا در زیر آوار مانده و برخی دیگر نیز در کنار جاده‌ها رها شده و به دلیل تجاوزات مستمر صهیونیست‌ها، نهادهای امداد رسان قادر به انتقال آنها نیستند.

انتهای پیام/ 411

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار