مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمؤمنین (ع)؛

بهره گیری از قرآن در کار فرهنگی ضروری است

حجت‌الاسلام «علی محمدی» گفت: بهره گیری از قرآن در کار فرهنگی ضروری است و فضای مجازی بستری مناسب برای نشر فرهنگ قرآنی می‌باشد که می‌بایست از آن استفاده کرد.
کد خبر: ۶۵۵۵۹۲
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۹ - 07March 2024

بهره گیری از قرآن در کار فرهنگی ضروری است به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام حجت‌الاسلام والمسلمین «علی اشرف علی محمدی» مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام در برنامه گردهمایی شهید سروری‌راد ۲ و تجلیل از فعالین فرهنگی که در سالن شهدای قلاویزان شهر ایلام برگزار شد، اظهارداشت: در کار فرهنگی به اولین چیزی که باید توجه ویژه داشته باشیم و آن را محور کار‌های خود قرار دهیم، قرآن است.

 وی افزود: انسان وقتی خط و مشی‌های کلان خود را از قرآنی بگیرد در هر میدانی حاضر است و هیچ‌گاه کم نخواهد آورد و راه را گم نمی‌کند. 

 مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه امیرالمؤمنین (ع) خاطر نشان کرد: تمام چیز‌هایی که به آن نیاز داریم در قرآن وجود دارد و قرآن، کتاب تبیین رفع ابهام‌ها و جهالت‌ها است. 

 وی با بیان اینکه می‌توان از بستر فضای مجازی برای نشر فرهنگ قرآنی استفاده کرد اظهار کرد: اهل بیت (ع) و پیامبر (ص) مرکز رسالت قرآن هستند و هر زمانی که به قرآن عمل کردیم قطعا موفق بودیم. 


 این مسئول ادامه داد: در دوره پهلوی، شاه اجازه هیچ چیزی نداشت، ولی امروز همه چیز برای خود ملت است؛ در دهه ۶۰ زمین، هوا و دریا دست آمریکا بود، اما امروز این‌ها در اختیار جمهوری اسلامی است. 

 مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه امیرالمؤمنین (ع) در پایان بیان داشت: باید نگاهی به خود داشته باشیم و بدانیم چه دستاورد‌هایی داشته‌ایم و دشمن را بشناسیم و آن را کوچک نشماریم، آن را قوی بدانیم و با آن دست و پنجه نرم کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار