برگزاری اولین جشنواره شهید پیشرفت در ایلام

اولین جشنواره شهید پیشرفت به منظور تجلیل از برگزیدگان برتر علمی، فرهنگی، اجتماعی، قرآنی، هنری و ورزشی شاهد و ایثارگر استان ایلام برگزار شد.
کد خبر: ۶۵۵۵۸۵
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۰ - 07March 2024

برگزاری اولین جشنواره شهید پیشرفت در ایلام به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام، اولین جشنواره شهید «پیشرفت» به منظور تجلیل از برگزیدگان برتر علمی، فرهنگی، اجتماعی، قرانی، هنری و ورزشی شاهد و ایثارگر استان ایلام برگزار شد.

«جمال اسدی» مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام در این همایش با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ۳ هزار شهید استان ایلام اظهار داشت: این همایش به منظور تجلیل از برگزیدگان برتر علمی فرهنگی، اجتماعی، قرآنی، هنری و ورزشی شاهد و ایثارگر و در راستای معرفی شهدای عرصه علم به عنوان الگو برگزار شده است.

وی خاطرنشان کرد: پیشرفت و تعالی ایران اسلامی مرهون و مدیون شهدای دانشمندی است که جان پاک خویش را در راه گسترش دانش بومی و ملی فدا کردند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام در ادامه به اهداف برگزاری این جشنواره اشاره کرد و گفت: شناسایی ظرفیت‌های علمی، فرهنگی، هنری، ورزشی، معرفی و تجلیل از نخبگان، سرآمدان، هنرمندان، ورزشکاران در عرصه‌های ملی و بین المللی، حمایت مادی و معنوی از برگزیدگان جشنواره، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت مبنی بر پژوهش و تولید محتوای علمی، بالا بردن ارزش محققان، مبتکران، فعالان فرهنگی، اجتماعی، هنرمندان و ورزشکاران در سطح جامعه به عنوان افراد تاثیر گذار وارج نهادن و اهمیت بخشیدن به نقش برجسته این نخبگان از جمله اهداف این جشنواره است. 

«اسدی» در پایان تصریح کرد: در این همایش از ۱۸٠ نفر از برگزیدگان این جشنواره تجلیل می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها