معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام:

«خداداد ابراهیمی» الگویی شایسته برای اصحاب رسانه است

«حسنی» گفت: صداقت، اخلاق‌مداری، مردم‌داری، ایثار و گذشت از ارزش‌هایی هستند که انسان را ارزشمند می‌کنند و موجب شده است خداداد ابراهیمی الگویی شایسته برای جوانان و آیندگان باشد.
کد خبر: ۶۵۵۲۷۸
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۹ - 06March 2024
«خداداد ابراهیمی» الگویی شایسته برای اصحاب رسانه استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام، «محمدسبحان حسنی» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام در آیین نکوداشت «خداداد ابراهیمی» روزنامه‌نگار فرهیخته، ضمن گرامی‌داشت یاد و نام شهدا، اظهار داشت: امروز عزت و نام و نشان ما مدیون همه شهیدان است.
 
وی با ابراز خرسندی از حضور در جمع اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه، افزود: خوشحالم که در جمع اهالی فرهنگ و هنر و رسانه هستم، قشری که سال‌ها تلاش کردند که نام استان ایلام سربلند شود.
 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام بیان داشت: تنها کسی که از خود، نفس خود و خودخواهی خود عبور کند می‌تواند صاحب نام و نشان باشد و کسی که از نفس خود عبور می‌کند، همه وجود خود را برای دیگران می‌خواهد و اگر چنانچه این تفکر بر تمام وجود شخص غلبه کرد و سایه انداخت به‌طور قطع می‌تواند یک عنصر بسیار مهم در جامعه باشد و در چنین روزی از او تقدیر شود.
 
این مسئول عنوان افزود: صداقت، اخلاق‌مداری، مردم‌داری، ایثار و گذشت از ارزش‌هایی هستند که انسان را ارزشمند می‌کنند و داشتن این خصلت‌ها و ویژگی‌ها باعث شده است که خداداد ابراهیمی در دل مردم جا باز کند و الگویی شایسته برای جوانان و آیندگان باشد.
 
حسنی خاطرنشان کرد: «خداداد ابراهیمی» یک معلم فرهیخته و یک روزنامه‌نگار حرفه‌ای و توانمند است که سال‌های سال مطالبه‌گری چارچوب‌دار کردند که در دل و راس این چارچوب‌ها، اخلاق و اخلاق‌مداری و حرمت نگه داشتن‌ها بسیار مهم است.
 
وی متذکر شد: زمانی انسان‌های وارسته که خود را فدای جامعه می‌کنند جامعه باید ادای دین کند که ادای دین، تکریم بزرگان است. تکریم کسانی که حق دارند و در جامعه در حوزه‌ای موثر بودند که استاد ابراهیمی هم در حوزه معلمی و هم در حوزه رسانه کار کردند.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها