حضور مردم در انتخابات به لحاظ داخلی و منطقه‌ای مهم و تعیین‌کننده است

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا حضور مردم در عرصه انتخابات را به لحاظ داخلی و منطقه‌ای و بین‌المللی بسیار مهم و تعیین‌کننده دانست و گفت: مجلس قوی امنیت و ضریب موفقیت دولت را بالا می‌برد تا مشکلات را بهتر حل کند.
کد خبر: ۶۵۴۳۹۵
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۰ - 01March 2024

حضور مردم در انتخابات به لحاظ داخلی و منطقه‌ای مهم و تعیین‌کننده استبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، حجت‎الاسلام والمسلمین علی سعیدی در گفت‌وگویی انتخابات در ایران را مهم دانست و اظهار داشت: انتخابات در این مقطع، بنا به شرایط داخلی، منطقه‌ای و بین‌المللی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و نوع نگاه رهبر معظم انقلاب نسبت به این انتخابات با دیگر مراحل مختلف گذشته متفاوت است.

وی افزود: در داخل، دولت گام‌های بلندی را برای تحرک در ساخت مسکن و کنترل تورم برداشته که البته باید تداوم داشته باشد، از طرف دیگر در منطقه غرب آسیا گرفتار جنگ غزه هستیم، در اروپا جنگ اوکراین و روسیه هنوز ادامه دارد و در دنیا مسائل مختلفی در شرایط کنونی مطرح است؛ بنابراین جایگاه ایران در دنیا نشان می‌دهد که ما باید در داخل یک انسجام کامل داشته باشیم.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا با بیان اینکه مجلس از مولفه‌های قدرت است، یادآورشد: بر این اساس جایگاه مجلس و تقویت و انسجام آن و همچنین همسویی با رهبر انقلاب بسیار مهم است.

حجت‌الاسلام سعیدی اضافه کرد: حکومت جمهوری اسلامی که از نوع مردم سالاری دینی است به معنای آن است که مردم پشتوانه نظام هستند و کاهش مشارکت، زمینه را برای تحلیل و توطئه دشمنان علیه کشورمان فراهم و این شبهه را ایجاد می‌کنند که آیا مردم پشتوانه نظام هستند؟ لذا حضور مردم در این عرصه هم به لحاظ داخلی و هم منطقه‌ای و بین‌المللی بسیار مهم و تعیین کننده است.

وی تاکید کرد: اگر مردم پای صندوق‌های رای حاضر نشوند و مشارکت بالا نباشد روی امنیت تاثیرگذار است و در واقع به ضرر خود مردم است چراکه دشمن طمع و فشار را بیشتر کرده و تصور می‌کند که تحریم در مردم موثر بوده و عقب نشینی کرده‌اند.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا خاطرنشان کرد: مجلس قوی امنیت و ضریب موفقیت دولت را بالا می‌برد تا بتواند مشکلات را بهتر و با سرعت بیشتری حل کند.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها