حضورحداکثری، اقتدارملی/ فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی:

انتخابات و شرکت کردن در آن، یک تکلیف ملی و الهی است

سردار کریمی گفت: انتخابات و شرکت کردن در آن، یک تکلیف ملی و الهی است و دعوت مردم به این فریضه دینی جهاد فی سبیل الله و مصداق بارز تواصی به حق است.
کد خبر: ۶۵۴۲۹۴
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۳ - 01March 2024

انتخابات و شرکت کردن در آن، یک تکلیف ملی و الهی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اراک، سردار سرتیپ دوم پاسدار «محسن کریمی» فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در ساعات نخست آغاز فرآیند رأی گیری با حضور در شعبه اخذ رأی مسجد الزهرا(س) اراک در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری شرکت کرد.

سردار کریمی پس از انداختن رأی خود به صندوق در جمع خبرنگاران اظهار داشت: انتخابات و شرکت کردن در آن، یک تکلیف ملی و الهی است و دعوت مردم به این فریضه دینی جهاد فی سبیل الله و مصداق بارز تواصی به حق است.

وی گفت: حضور در انتخابات یک نوع عبادت است و همه کسانی که علاقمند به پیشرفت و سربلندی ایران اسلامی دارند در انتخابات شرکت کنند و حضور فعالانه داشته باشند.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی ادامه داد: ملت ایران همواره پای آرمان های انقلاب اسلامی با حضور خود در صحنه های مختلف بوده اند و تا آخرین نفس، از آرمان‌های این انقلاب دفاع خواهند کرد و به فضل الهی در این انتخابات نیز ملت با حضور باشکوه بار دیگر حماسه ای بزرگ خلق خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: امنیت و اقتدار کشور از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی است و قطعا مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تولید کننده امنیت و اقتدار آفرین است .

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار