در گفت‌وگو با دفاع‌پرس مطرح شد؛

رئیس سازمان عقيدتی سیاسی فراجا: مشارکت حداکثری در انتخابات راه رسیدن به ایران قوی/ علاج دردها و مشکلات کشور انتخاب درست است

حجت‌الاسلام ادیانی با بیان اینکه مشارکت حداکثری در انتخابات یازدهم اسفند راه رسیدن به ایران قوی است، گفت: اگر انتخابات در ایران مهم نیست چرا همه بنگاه‌های خبرپراکنی دنیا به طور گسترده به دنبال عدم حضور مردم در انتخابات هستند.
کد خبر: ۶۵۳۹۶۷
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۰ - 29February 2024

رئیس سازمان عقيدتی سیاسی فراجا: مشارکت حداکثری راه رسیدن به ایران قوی/ علاج دردها و مشکلات کشور انتخاب درست استحجت‌الاسلام والمسلمین «سیدعلیرضا ادیانی» رئیس سازمان عقيدتی سیاسی فراجا در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، ضمن دعوت از ملت ایران برای حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: حضور در انتخابات یک وظیفه شرعی است و همه باید حضور پرشور داشته باشند. 

حجت‌الاسلام ادیانی با بیان اینکه مشارکت حداکثری در انتخابات یازدهم اسفند راه رسیدن به ایران قوی است، گفت: اگر انتخابات در ایران مهم نیست چرا همه بنگاه‌های خبرپراکنی دنیا به نحوه گسترده به دنبال عدم حضور مردم در انتخابات هستند. 

رئیس سازمان عقيدتی سیاسی فراجا افزود: علاج دردها و مشکلات کشور انتخاب درست است و با رای ندادن مشکلات کشور حل نخواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه ملت ایران قطعا فردا با حضور خود پای صندوق‌های رای دشمن را ناکام خواهند کرد، خاطرنشان کرد: ملت ایران همواره نشان دادند هرکجا دشمن به دنبال ضربه زدن به انقلاب بود جلوی آن ایستاده‌اند و شکست‌های سنگینی بر دشمن تحمیل کردند. 

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار