حضور حداکثری، اقتدار ملی/ سرپرست آموزش وپرورش ساوه:

بیش از ۳۰ هزار دانش آموز ساوجی رای اولی هستند

حامدی خواه گفت: به منظور افزایش حضور مردم در انتخابات، آموزش و پرورش نقش مهمی بر عهده داشته و در این راستا همایش پرسش و پاسخ و جشن تکلیف سیاسی برای رأی اولی‌ها در این شهرستان برگزار شده است.
کد خبر: ۶۵۳۸۳۹
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۶ - 28February 2024

بیش از ۳۰ هزار دانش آموز ساوجی رای اولی هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اراک، «عبدالرضا حامدی خواه» سرپرست آموزش وپرورش ساوه طی سخنانی در جمع خبرنگاران اظهار داشت:  جامعه فرهنگیان و دانش‌آموزان همواره در طول تاریخ انقلاب اسلامی حماسه آفریدند و به طور قطع این بار نیز با حضور پرشور خود در پای صندوق‌های رأی حماسه‌ای دیگر خواهند ساخت.

سرپرست آموزش و پرورش ساوه با اشاره به اینکه حدود ۳۲۰۰ دانش آموز ساوجی در انتخابات امسال رأی اولی هستند، افزود: به منظور افزایش حضور مردم در انتخابات، آموزش و پرورش نقش مهمی بر عهده داشته و در این راستا همایش پرسش و پاسخ و جشن تکلیف سیاسی برای رأی اولی‌ها در این شهرستان برگزار شده است.

حامدی خواه گفت: با توجه به شرایط حساس کشور و منطقه با جهاد تبیین باید اهمیت انتخابات، مشارکت و حضور مردم را تبیین کنیم تا شاهد برگزاری یک انتخابات با شکوه و شکل گیری مجلس انقلابی و پرتوان برای رفع مسائل و مشکلات کشور مان باشیم.

وی ادامه داد: تلاش در برگزاری انتخاباتی پر شور در اصل در برابر دشمن ایستادن است، دشمنی که سعی در القای نا امیدی به مردم و جوانان دارد با امید آفرینی و دوست داشتن منافع ملی باید برای ترویج ایمان و امید در جامعه بخصوص نسل جوان تلاش کرد.

سرپرست آموزش و پرورش ساوه با بیان اینکه مسائل مهم از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون باید برای مردم گفته شود، بیان داشت: اگر خواص به وظایف خود در این خصوص عمل نکنند چگونه جواب شهدا را خواهند داد از این رو باید حقایق را به مردم گفت چرا که وظیفه ما جهاد تبیین در محافل و مجالس است. حامدی خواه خاطر نشان کرد: باید اهمیت شرکت در انتخابات به عنوان یکی از رویدادهای ملی و مهم کشور ایران اسلامی را از دوران مدرسه به دانش‌آموزان این سرزمین معرفی کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار