نماینده ولی‌فقیه در سپاه:

انقلاب را در پرتو دفاع مقدس حفظ و صادر کردیم

حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی گفت: دفاع مقدس هویت انقلاب و عامل بقای انقلاب است و ما انقلاب را در پرتو دفاع مقدس حفظ و صادر کردیم.
کد خبر: ۶۵۳۶۸۷
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۳ - 27February 2024

انقلاب را در پرتو دفاع مقدس حفظ و صادر کردیمبه گزارش گروه دفاع امنیتی دفاع‌پرس، آیین رونمایی از کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس به روایت حجت‌الاسلام والمسلمین «حاجی‌صادقی» نماینده ولی فقیه در قرارگاه قدس در دوران دفاع مقدس، امروز (سه‌شنبه) با حضور سردار «علی‌محمد نایینی» رییس مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس و مشاور فرمانده سپاه پاسداران، حجت‌الاسلام والمسلمین «عبدالله حاجی‌صادقی» نماینده ولی فقیه در سپاه، پژوهشگران و راویان دفاع مقدس در مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس رونمایی شد.

حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی در این‌مراسم گفت: من خودم را بازنده و مردودی دوران امتحان الهی و دفاع مقدس می‌دانم. من جامانده از کاروان راه‌یافتگان هستم. یک روز به شهید میثمی گفتم «حیف شد در کربلای ۵ شهید دادیم!» ایشان به من جواب داد «به خدا قسم می‌بینم روزی را که جنگ تمام می‌شود و تو می‌زنی پشت دستت و می‌گویی باختم.» حالا من پشت دست که نه، به سر می‌زنم و می‌گویم: «جاماندم. باختم.»

نماینده ولی فقیه در سپاه افزود: بعثت تاریخ تولد اسلام بود و عاشورا تضمین‌کننده حیات ابدی بعثت بود. بعثت با فرهنگ عاشورا زنده می‌ماند. انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تجلی فرهنگ عاشوراست. انقلاب اسلامی بدون فرهنگ دفاع مقدس بقا ندارد. دفاع مقدس پایان یافت، اما فرهنگ آن پایان نمی‌یابد. دفاع مقدس آغازی بی پایان است. دفاع مقدس هویت انقلاب و عامل بقای انقلاب است. ما انقلاب را در پرتو دفاع مقدس حفظ و صادر کردیم. اگر ۴۵ سال است نظام ولایی مانده، به برکت فرهنگ دفاع مقدس است. دشمن نتوانست موتور انقلاب را خاموش کند. دشمن موفق نشد راهبر انقلاب یعنی ولی فقیه را پیاده کند.

وی در ادامه سخنان خود گفت: دفاع مقدس فرهنگ جهاد، مقاومت، ایستادگی و سازش‌ناپذیری در برابر ظالمان تولید کرد. زندگی بدون جهاد، زندگی مومنانه نیست. مصداق این جهاد یک روز دفاع مقدس بود، روز دیگر دفاع از حرم بود و روزی دفاع از سلامت و امنیت. جهاد باید در برابر دشمن و فی سبیل الله باشد. امروز جهاد من و شما این است که با تبیین، دلسوزی و محبت با جوانان، ایمان آن‌ها را حفظ و فرهنگ دفاع مقدس را به آن‌ها منتقل کنیم. آن‌ها به این فرهنگ نیاز دارند تا بتوانند در مقابل هجمه فرهنگی ایستادگی کنند. نگذاریم فرهنگ دفاع مقدس کم‌رنگ بشود. رهبر معظم انقلاب تاکید دارند دفاع مقدس را حفظ کنید؛ چون می‌خواهند انقلاب بماند. انقلاب با دفاع مقدس ماندنی است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار