مسئول بانوان پیشکسوت دفاع مقدس استان البرز تاکید کرد؛

ضرورت تشکیل کارگروه‌های تخصصی بانوان در استان البرز

«صفری» بر ضرورت تشکیل کارگروه‌های تخصصی مادران، همسران، دختران، پیشکسوتان و خواهران شهدا و کارگروه خواهران عرصه ایثار و شهادت برای بانوان نسل امروز در استان البرز تاکید کرد.
کد خبر: ۶۵۳۵۶۶
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۶ - 27February 2024

ضرورت تشکیل کارگروه‌های تخصصی بانوان در استان البرز«کبری صفری» مسئول بانوان پیشکسوت دفاع مقدس استان البرز در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس با اشاره به نقش مهم و تاثیرگذار زنان در دوران دفاع مقدس، اظهار داشت: زنان در طول جنگ تحمیلی با حضور فعال خود در جبهه‌ها و پشت جبهه، حماسه‌های ماندگاری خلق کردند که باید به نسل‌های آینده منتقل شود.

صفری با بیان اینکه تشکیل کارگروه‌های تخصصی بانوان می‌تواند در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس موثر باشد، افرود: این کارگروه‌ها می‌توانند با برنامه ریزی و اجرای برنامه‌های مختلف، زمینه را برای مشارکت بیشتر بانوان در عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی فراهم کنند.

مسئول بانوان پیشکسوت دفاع مقدس استان البرز با اشاره به برخی از برنامه‌های پیشنهادی برای این کارگروه ها، خاطرنشان کرد: برگزاری نشست‌های بصیرتی، اردو‌های فرهنگی، مسابقات کتابخوانی، تولید محتوای دیجیتال و تجلیل از بانوان ایثارگر، از جمله برنامه‌هایی است که می‌تواند در این کارگروه‌ها اجرا شود.

وی به تشریح برخی از مزایای تشکیل کارگروه‌های تخصصی بانوان پرداخت و گفت: "این کارگروه‌ها می‌توانند به عنوان یک پل ارتباطی بین بانوان و مسئولان عمل کنند و زمینه را برای حل مشکلات و مطالبات بانوان فراهم کنند.

صفری با اشاره به نقش مهم بانوان در تربیت فرزندان، گفت: تشکیل کارگروه‌های تخصصی بانوان می‌تواند در تربیت نسلی انقلابی و متعهد به آرمان‌های انقلاب اسلامی موثر باشد.

مسئول بانوان پیشکسوت دفاع مقدس استان البرز از همه دستگاه‌ها و نهاد‌های استان خواست تا در تشکیل و فعال سازی کارگروه‌های تخصصی بانوان مشارکت و همکاری کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها