طی سخنانی مطرح شد؛

مدیر کل بنیاد حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کرمان: یادمان‌های شهدا سرمایه‌گذاری معنوی و فرهنگی برای آینده است

سرهنگ «مهدوی فرد» گفت: یادمان‌های شهدا در پارک‌های استان به عنوان هویت دینی و ازخودگذشتگی در جامعه است و یادمان‌های شهدا سرمایه‌گذاری معنوی و فرهنگی برای آینده است.
کد خبر: ۶۵۳۵۳۳
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۷ - 27February 2024

یادمان‌های شهدا سرمایه گذاری معنوی و فرهنگی برای آینده شهروندان است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، جلسه یادمان‌های شهدا با حضور سرهنگ «محمود مهدوی فرد» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان و «یدالله علیزاده» مدیرعامل سازمان سیما و منظر و فضای سبز شهری در دفتر حفظ آثار استان امروز (سه‌شنبه) برگزار شد.

در این جلسه سرهنگ «مهدوی‌فرد» با توجه به محل دفن شهدای گمنام در پارک‌های در سطح شهر کرمان اظهار داشت: تعلق گرفتن شهدای گمنام در این پارک‌ها اقدام ارزشمندی است که موجب زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه می‌شود.

«مهدوی‌فرد»  بیان کرد: وظیفه ما پاسداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر است و فضاسازی درست در این مکان‌ها یکی از راه‌های انجام این وظیفه است.این یادمان‌ها در پارک‌های استان بعنوان هویت دینی و از خودگذشتگی در جامعه است و یادمان‌های شهدا سرمایه گذاری معنوی و فرهنگی برای آینده شهروندان است.

مدیر کل بنیاد حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کرمان: با توجه به در پیش بودن ماه مبارک رمضان و عید نوروز فضاسازی مناسبی توسط سازمان سیما و منظر و فضای سبز شهرداری کرمان انجام شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار