جانشین فرمانده کل سپاه:

شهدا پشتوانه ملت ایران هستند/ حضور در پای صندوق‌های رأی محاسبات دشمن را برهم می‌زند

سردار فدوی با تاکید بر اینکه حضور در پای صندوق‌های رأی محاسبات دشمن را برهم می‌زند، گفت: پیروزی همواره نصیب ملت ما خواهد شد و شهدا پشتوانه ملت ایران هستند.
کد خبر: ۶۵۳۰۱۹
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۸ - 23February 2024

اجازه نمی‌دهیم آمریکا و دشمنان اشتباه محاسباتی دیگری علیه ایران انجام دهندبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار دریادار پاسدار «علی فدوی» جانشین فرمانده کل سپاه در یادواره شهدا حماسه عاشورایی والفجر ۶ و یادبود ۵۰۵ شهید شهرستان چالوس در مسجد جامع شهر این شهر با بیان اینکه بیش از چهار ماه از جنگ غزه گذشته است، اظهار داشت: ما مجاهدت مردم غزه را شاهد هستیم و شجاعت بی‌بدیل و به خصوص ایستادگی مردم یمن را می‌بینیم که به خاطر جنایات صهیونیست‌ها در غزه به انگلیس و آمریکا اعلام جنگ کردند و ایستادند.

وی با تاکید بر اینکه موضوع مهم انتخابات را در پیش داریم و همگان باید در انتخابات حضور پرشور داشته باشند گفت: دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران همواره تلاش خود را به کار گرفته‌اند که حضور مردم در پای صندوق رای پرشور نباشد و مردم پای صندوق‌های رای حاضر نشوند بنابراین لازم است همه ما پای انجام تکلیف خود بایستیم و انتخابات پر شور را رقم بزنیم.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: آمریکا و ایادی آن‌ها در طول ۴۵ سال از انقلاب اسلامی بار‌ها مرتکب اشتباهات محاسباتی شده و یکی از این اشتباهات آن‌ها هشت سال جنگ علیه کشور ما بود که با حمایت صدام فکر می‌کرد در همان ابتدا می‌تواند پیروز شود، اما این چنین نشد و با اراده موفق به اهداف خود نشدند.

سردار فدوی تصریح کرد: اجازه نمی‌دهیم که آمریکا و دشمنان نظام اشتباه محاسباتی دیگری انجام دهند.

وی با تاکید بر اینکه دشمن به دنبال اقدام فرهنگی و اقتصادی رفته است بیان کرد: در ۱۱ اسفند باید خدعه دشمن را خفه کنیم و با حضور پرشور در انتخابات مشت محکمی بر دهان دشمنان و به ویژه آمریکا بزنیم.

جانشین فرمانده کل سپاه کار دشمن را ایجاد شک و تردید برای شرکت در انتخابات عنوان کرد و یادآور شد: پیروزی همواره نصیب ملت ما خواهد شد و شهدا پشتوانه ملت ایران هستند.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار