در راه فتح قله‌ایم/

نخستین کاروان جوانان افغانستانی مقیم خراسان رضوی به اردوی راهیان نور اعزام شدند

جمعی از دختران و پسران مهاجر افغانستانی مقیم خراسان رضوی همزمان با سالروز ولادت حضرت علی‌اکبر علیه‌السلام و روز جوان در قالب اردوی راهیان نور از مشهد به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس اعزام شدند.
کد خبر: ۶۵۲۸۳۹
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۰ - 22February 2024

نخستین کاروان جوانان افغانستانی مقیم خراسان رضوی به اردوی راهیان نور اعزام شدندبه گزارش دفاع‌‌پرس از استان خراسان رضوی، «حسین شرافتی‌راد» مدیرکل اتباع و مهاجرین خارجی استانداری خراسان رضوی در حاشیه بدرقه زائران افغانستانی کربلاهای جنوب ایران اظهار داشت: این حرکت فرهنگی در راستای اجرای منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص بیانیه گام دوم انقلاب و تحقق جهاد تبیین به خصوص برای قشر نوجوان و جوان صورت گرفته است.

وی افزود: اداره‌کل اتباع و مهاجرین خارجی استانداری خراسان رضوی با حمایت سازمان ملی مهاجرت برای نخستین بار در سطح کشور اردوی فرهنگی زیارتی راهیان نور را برای رده سنی ۱۵ تا ۲۵ سال ویژه اتباع و مهاجران افغانستانی برگزار کرده است.

بر اساس اعلام اداره‌کل اتباع و مهاجرین خارجی استانداری خراسان رضوی ،این اردوی زیارتی فرهنگی از چهارشنبه دوم اسفند آغاز می‌شود و پس از هفت روز با سفر به قم، جمکران و خوزستان خاتمه خواهد یافت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها