در راه فتح قله‌ایم/ در بازدید از غرفه خبرگزاری دفاع مقدس؛

مسئول سازمان بسیج رسانه: استقبال خوب جوانان از اردو‌های راهیان نور/ خبرگزاری دفاع مقدس در حوزه حماسه و جهاد و راهیان نور پیشرو است

«کارآموزیان» با اشاره به پیشتازی خبرگزاری دفاع مقدس در حوزه‌های حماسه و جهاد و راهیان نور، گفت: راهیان نور و راهیان پیشرفت جزو فناوری‌های جدید برای آشنایی با فرهنگ دفاع مقدس است. 
کد خبر: ۶۵۲۷۴۷
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۵ - 21February 2024

مسئول سازمان بسیج رسانه: خبرگزاری دفاع مقدس، پیشرو در انعکاس اخبار راهیان نور/ جوانان استقبال خوبی از اردو‌های راهیان نور دارند«مرتضی کارآموزیان» مسئول سازمان بسیج رسانه در حاشیه بازدید از غرفه خبرگزاری دفاع مقدس مستقر در بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، اظهار داشت: خبرگزاری دفاع مقدس به عنوان یک خبرگزاری پیشرو در عرصه محتوای حوزه‌های دفاع‌ مقدس، راهیان نور، حماسه و جهاد و موضوعات بصیرتی است.

کارآموزیان با بیان اینکه جوانان استقبال خوبی از اردو‌های راهیان نور دارند، تاکید کرد: راهیان نور و راهیان پیشرفت جزو فناوری‌های جدید برای آشنایی با فرهنگ دفاع مقدس است. 

مسئول سازمان بسیج رسانه خاطرنشان کرد: خبرگزاری دفاع مقدس جزو خبرگزاری‌های پیشرو در انعکاس اردو‌های راهیان نور است و این جای تقدیر دارد.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار