در راه فتح/ رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان:

اعزام ۱۵۰ نفر از دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه‌ای سمنان به مناطق عملیاتی جنوب

عزالدین گفت: ۱۵۰ نفر از دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان در قالب ۴ دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس در جنوب کشور اعزام شدند.
کد خبر: ۶۵۲۷۵۹
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۸ - 21February 2024

به گزارش دفاع‌پرس از سمنان، علیرضا عزالدین رئیس دانشگاه فنی و حرفه‎ای استان سمنان از اعزام دانشجویان این دانشگاه به اردو راهیان نور خبر داد و اظهار داشت: این دانشجویان از یادمان‌های اروندرود، شلمچه، دوکوهه، فکه، طلائیه، هویزه و معراج شهدا در مناطق عملیاتی جنوب کشور بازدید می‌کنند.

دکتر عزالدین بیان کرد: همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند باید حماسه‌ شگفت‌آور هشت سال دفاع مقدس که ملت ایران توانست با دست خالی و با توکل بر خدا در برابر یک تهاجم گسترده‌ بین‌المللی بایستد و موفق و پیروز بیرون بیاید، برای نسل جوان کنونی و نسل‌های آینده شناسانده شود تا آنان با شناخت عظمت و توانایی‌های این ملت، راه گذشتگان را با احساس امید و عزت ادامه دهند.

وی هدف از اعزام دانشجویان به مناطق عملیاتی را آشنایی با فرهنگ ایثار و شهادت در طول هشت سال دفاع مقدس دانست و گفت: دانشجویان در بازدید از مناطق عملیاتی با آرمان‌های انقلاب اسلامی، شهدا و مقام معظم رهبری تجدید بیعت می‌کنند.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان ادامه داد: ۱۵۰ نفر از دانشجویان پسر و دختر این دانشگاه در قالب ۴ دستگاه اتوبوس با بدرقه مسئولان دانشگاه به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس در جنوب کشور اعزام شدند.

دکتر عزالدین حضور دانشجویان در مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس را بسیار ارزشمند و تاثیرگذار دانست و گفت: امیدواریم زائران پس از بازگشت از این سفر به عنوان سفیران فرهنگی لایق و شایسته بتوانند گوشه‌ای از عظمت این مناطق را روایتگری کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار