در راه فتح قله‌ایم/ در بازدید از غرفه خبرگزاری دفاع مقدس؛

معاون اجرایی رئیس‌جمهور: بسیج امکانات و ظرفیت‌های کشور در راستای تقویت راهیان نور/ دولت به حمایت از راهیان نور پایبند است

معاون اجرایی رئیس‌جمهور گفت: امسال برای اولین بار با راهبری و مدیریت سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مجموعه شرکت‌ها و بنگاه‌های بزرگ اقتصادی مکلف شدند، به‌عنوان معین یادمان‌ها در مناطق مستقر شوند.
کد خبر: ۶۵۲۵۶۱
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۷ - 20February 2024

معاون اجرایی رئیس جمهوری:  دولت به حمایت و پشتیبانی از راهیان نور پایبند است/ راهیان نور رویدادی موثر، انسان‌ساز و تحولگرا است«محسن منصوری» معاون اجرایی رئیس‌جمهور در حاشیه بازدید از غرفه خبرگزاری دفاع مقدس مستقر در بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، با بیان اینکه برخی رویدادهای مهم فرهنگی در کشور، سازنده و بی‌نظیر است، اظهار داشت: یکی از این برنامه‌ها راهیان نور است؛ راهیان نور رویدادی موثر، انسان‌ساز و تحولگراست.

منصوری حضور جوانان و نوجوانان در راهیان نور را بسیار اثرگذار و راهبردی دانست و گفت: راهیان نور حقیقتا برنامه‌ای کاملا تربیتی است؛ یادمان‌های دفاع مقدس عملا یک دانشگاه است که دانشجویان و دانش‌آموزان در آن حضور پیدا می‌کنند.

معاون اجرایی رئیس‌جمهوری با تاکید بر اینکه رئیس جمهور در چندین نوبت به نماینده ویژه خود در راهیان نور دستور پیگیری مسائل را داده است، تصریح کرد: تمامی امکانات و ظرفیت‌ها باید در راستای تقویت اردوهای راهیان نور بسیج شود؛ دولت نیز به حمایت و پشتیبانی از راهیان نور پایبند و معتقد است.

وی خاطرنشان کرد: امسال برای اولین بار با راهبری و مدیریت سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مجموعه شرکت‌ها و بنگاه‌های بزرگ اقتصادی مکلف شدند، به‌عنوان معین یادمان‌ها در مناطق مستقر شوند.

منصوری گفت: امسال علاوه بر شرکت‌ها و بنگاه‌های بزرگ اقتصادی، استاندارن و فرمانداران نیز در موضوع راهیان نور معین و پشتیبان راهیان نور هستند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار