فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص):

روحیه جهادی جزو بزرگترین عامل بازدارندگی و مؤلفه قدرت ایران هستند

سردار «ریحانی» گفت: حضور جوانان و مردان و زنانی که بدون مزد و منت و بدون اینکه نام و نشانی از خود بجا بگذارند فقط برای رضای خدا کار انجام می‌دهند ستودنی و قابل تقدیر بوده و روحیه جهادی این گروه‌ها جزو بزرگترین عامل بازدارندگی و مؤلفه قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران هستند.
کد خبر: ۶۵۲۳۸۲
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۷ - 19February 2024

روحیه جهادی جزو بزرگترین عامل بازدارندگی و مؤلفه قدرت ایران هستندبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، سردار «بهمن ریحانی» فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه امروز در مراسم تجلیل از گروه‌های جهادی استان که در حسینیه ثارالله سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: گروه‌های جهادی سرمایه‌های زیبای این کشور هستند و امروز حاضران این جلسه یک مشتی از هزاران گروه جهادی فعال در استان کرمانشاه هستند.

سردار ریحانی با بیان اینکه تشکیل گروه‌های جهادی با تدبیر مقام معظم رهبری یک هدیه الهی بود، افزود: این طرح باهدف شخصیت‌دادن و یاد دادن به جوانان، خواهران و برادران در همه عرصه‌های آموزشی، بهداشتی، عمرانی و… در مناطق محروم بود این گروه‌ها هر جایی‌که وارد شدند کار را زیبا تمام کردند.

فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه تصریح کرد: در همین استان کرمانشاه اتفاقاتی همچون سیل و زلزله رخ داد که اگر این گروه‌های جهادی نبودند ما با مشکلات زیادی روبرو می‌شدیم.

وی خاطرنشان کرد: در زلزله منطقه سرپل‌ذهاب ما باید در کمتر از دو ماه حدود هشت هزار و ۵۰۰ کانکس می‌ساختیم در صورتی‌که زیرساخت‌ها فراهم نبود و ایجاد فونداسیون و زیرساخت برای ساخت کانکس را همین گروه‌های جهادی انجام دادند و در کمتر از ۲ ماه کانکس‌های لازم فراهم شد.

سردار ریحانی ادامه داد: حضور جوانان و مردان و زنانی که بدون مزد و منت و بدون اینکه نام و نشانی از خود بجا بگذارند فقط برای رضای خدا کار انجام می‌دهند ستودنی و قابل تقدیر بوده و روحیه جهادی این گروه‌ها جزو بزرگترین عامل بازدارندگی و مؤلفه قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران هستند.

فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه با اشاره به اینکه امروز در دنیا مؤلفه‌های قدرت، موازنه قدرت به داشتن تجهیزات و ابزار نظامی توپ و تانک نیست، هر چند این ابزار هم خوب هستند، گفت: بر اساس اعتقادات و دستور قرآن باید بتوانیم که خودمان را از لحاظ نظامی، اعتقادی، روحیه و انگیزه قوی کنیم.

سردار ریحانی با اشاره به پشتوانه مردمی حکومت‌ها به عنوان یک اهرم قدرت، بیان کرد: به تبلیغات دشمن در فضای مجازی توجه نکنید بلکه به همین راهپیمایی چند روز پیش در ۲۲ بهمن نگاه کنید که مردم حضور پرشوری داشتند و نسبت به سال‌های قبل متفاوت‌تر بود و مردم با شور و شعور و با انگیزه‌تر در صحنه حاضر شدند و کشور ما دارای چنین قدرتی است لذا باید قدر جایگاه خود را بدانیم.

وی با بیان اینکه روحیه جهادی یعنی کار برای خدا، گفت: هر جا با روحیه جهادی و انقلابی وارد شدیم موفق بودیم و در این ۴۵ سال با همین روحیه پیشرفت‌هایی که قابل تصور و باورکردنی برای دنیا نبوده در بسترهای پزشکی، عمران، صنعت، نظامی، امنیت و.. به موفقیت‌های چشم‌گیری دست پیدا کرده‌ایم.

فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه با اشاره به اهمیت شرکت در انتخابات، گفت: پشتوانه مردمی یکی از اهرم های قدرت در بین حکومت‌ها است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها