حضور حداکثری، اقتدار ملی/ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان البرز:

ضرورت بهره‌مندی از ظرفیت پیشکسوتان و معتمدان در ایجاد مشارکت حداکثری در انتخابات

حجت الاسلام «نعیمی» با اشاره به اهمیت حضور و مشارکت خواص و معتمدان در انتخابات، گفت:  باید به نحو شایسته‌ای از ظرفیت پیشکسوتان و معتمدان مردم در ایجاد مشارکت حداکثری در انتخابات استفاده شود.
کد خبر: ۶۵۱۹۵۱
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۸ - 17February 2024

باید به نحو شایسته‌ای از ظرفیت پیشکسوتان و معتمدان مردم  در ایجاد مشارکت حداکثری در انتخابات  استفاده شود به گزارش خبرنگار دفاع پرس از البرز، حجت الاسلام والمسلمین نعیمی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان البرز با حضور  در نشست بصیرتی  مجمع معتمدین استان البرز، اظهار داشت: استفاده از ظرفیت بزرگ پیشکسوتان و معتمدان مردم به عنوان سرمایه ارزشمند انسانی جامعه در عرصه‌های مختلف به ویژه در انتخابات بسیار مهم و ضروری است.

وی با بیان اینکه  تعبیر اشتباهی از جوان‌گرایی در کشور رخ داده که با تذکر رهبر معظم انقلاب اسلامی تصحیح شد، افزود: جوان‌گرایی به معنای عدم استفاده از پتانسیل پیشکسوتان و معتمدان نیست.

حجت الاسلام و المسلمین نعیمی با اشاره به استفاده حداکثری دشمنان از نیرو‌های انسانی خود، تصریح کرد: نظام استکباری تا صد سالگی از مشاوره‌های هنری کسینجر وزیر اسبق خارجه آمریکا بهره می‌گرفت و این مسأله باید مورد تامل ما قرار گیرد که متاسفانه گاهی به بهانه جوان‌گرایی به درستی از توانایی و تجربه نیرو‌های پیشکسوت؛  استفاده نکرده ایم.  

مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه استان البرز با تاکید بر  نقش تاریخی پیشکسوتان و معتمدان استان البرز در جبهه جهاد تبیین و روشنگری، عنوان کرد: همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرموده اند خواص علاوه بر حضور در انتخابات، باید بستر ساز مشارکت حداکثری مردم شوند.

وی با اشاره به اهمیت انتخابات پیش روی مجلس اسلامی، تصریح کرد: با توجه به اغتشاشات سال گذشته کشور، دشمنان از تمام توان خود در القاء جو ناامیدی در کشور بهره گرفته اند تا از میزان مشارکت در انتخابات بکاهند و از تحقق ایران قوی جلوگیری کنند.

این مسئول با بیان اینکه دشمنی استکبار جهانی با ایران اسلامی تنها محدود به جمهوری اسلامی نیست، گفت: با تامل در وقایعی، چون کودتای آمریکایی ۲۸ مرداد، مبارزات رئیسعلی دلواری با استعمار  و ... به خوبی می‌توان دریافت که جبهه استکبار به صورت ذاتی  ایران و اسلام را مانع منافع و دشمن  خود می‌داند و این مسأله با تشکیل یک حکومت مردمی، چون جمهوری اسلامی که دست  چپاول استکبار جهانی را قطع کرده بیش از پیش تشدید شده است.

حجت الاسلام و المسلمین نعیمی با اشاره به پشتوانه مردمی نظام مقدس اسلامی، تصریح کرد: انقلاب اسلامی تنها انقلابی است که علیرغم فتنه‌های گسترده دشمنان به واسطه عنایات الهی و پشتوانه  مردمی هرگز از اصول اولیه خود منحرف نشده و به انشالله  بستر ساز حکومت عدل مهدوی (عج)  خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه انقلاب متعلق به مردم و یک امانت الهی در دست مسئولان است، تصریح کرد: بدون تردید مشکلاتی در کشور وجود دارد، اما این مشکلات باید در بین مردم ما رفع شود و  نباید این مسائل باعث دخالت و فتنه  دشمنان در کشور ما شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه  استان البرز، با تاکید بر اینکه امروز در یک پیچ تاریخی قرار داریم و تا رسیدن به قله‌های افتخار و سربلندی فاصله‌ای نداریم، خاطرنشان کرد: معتمدان و پیشکسوتان باید به واسطه تجربه و دانش خود بستر ساز آگاهی، روشن گری و تبیین در جامعه و حضور حداکثری مردم در انتخابات شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها