حضور حداکثری، اقتدار ملی/

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس البرز: پیشکسوتان دفاع مقدس باید بسترساز حضور حداکثری مردم در انتخابات شوند

سردار «اسلامی» با بیان اینکه پیشکسوتان دفاع مقدس سرمایه معنوی ایران اسلامی هستند، گفت: پیشکسوتان به عنوان خواص جامعه باید بسترساز حضور و مشارکت مردم در انتخابات شوند.
کد خبر: ۶۵۱۸۶۹
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۳ - 17February 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از البرز، سردار سرتیپ دوم پاسدار «ابوالفضل اسلامی» مدیرکل حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز صبح امروز در دیدار با محمود یزدانی پیشکسوت دفاع مقدس و مدافع حرم با اشاره به ضرورت مشارکت فعال پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت در انتخابات، اظهار داشت: پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت به عنوان خواص جامعه همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرموده‌اند باید علاوه بر حضور در انتخابات، بستر ساز مشارکت حداکثری مردم در انتخابات شوند.

وی با بیان اینکه عزت، استقلال و اقتدار کشور و همچنین آرامش و امنیت مردم مرهون جانفشانی و اهتمام شهدا، رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس است، گفت: پیشکسوتان دفاع مقدس یادگار شهدا و مورد اعتماد و امین مردم هستند و آن‌ها باید از این ظرفیت بزرگ در رونق بخشیدن به انتخابات به عنوان یک وظیفه ملی عمل کنند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز با تاکید بر اینکه میراث معنوی و شفاهی پیشکسوتان دفاع مقدس باید در تاریخ ثبت و نگهداری شود، افزود: نسل جوان باید از واقعیت‌های دفاع مقدس آگاه شود و پیشکسوتان دفاع مقدس باید به مسئولیت تاریخی خود در جهاد تبیین عمل کنند و همانگونه که در سنگر دفاع از ایران اسلامی حماسه خلق کردند باید در سنگر جهاد تبیین و روشنگری نیز حماسه‌ای سترگ و ماندگار خلق کنند تا نسل جوان و نسل‌های آتی نیز ضمن آشنایی با فرهنگ ایثار و شهادت، با واقعیت‌های دفاع مقدس آشنا شوند.

سردار اسلامی با اشاره به اهمیت بیان دستاورد‌های دفاع مقدس و انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: پیشکسوتان دفاع مقدس باید با بیان دستاورد‌های انقلاب اسلامی اذهان آحاد افراد جامعه و به ویژه نسل جوانان را نسبت به پیشرفت‌های کشور و توطئه‌های دشمن آگاه سازند و آن‌ها را جهت حضور حداکثری در انتخابات ترغیب کنند.

پیشکسوتان دفاع مقدس باید بستر ساز حضور حداکثری مردم در انتخابات شوندپیشکسوتان دفاع مقدس باید بستر ساز حضور حداکثری مردم در انتخابات شوند

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها