نماینده مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با دفاع‌پرس:

امنیت پایدار و عزت ملت ایران امروز در پرتو حرکت در مسیر دفاع مقدس است

محمودوند گفت: امروز حفظ تمامیت ارضی کشور، امنیت پایدار، شرف ملی، عظمت و مجد ملت ایران در پرتوی حرکت در مسیر دفاع مقدس خلاصه می‌شود و امام خامنه‌ای بارها بر این مهم تأکید ویژه داشته‌اند.
کد خبر: ۶۵۱۸۲۱
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۳:۰۶ - 25March 2024

امنیت پایدار و عزت ملت ایران امروز در پرتوی حرکت در مسیر دفاع مقدس است«مرتضی محمودوند» نماینده مجلس شورای اسلامی، در گفت‌و‌گو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، با اشاره به لزوم حفظ یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و تبیین حقایق این دوران اظهار داشت: دفاع مقدس یکی از برگ‌های زرین ملت ایران است که تا پایان تاریخ بشریت ماندگار خواهد ماند.

محمودوند خاطرنشان کرد: ما در دفاع مقدس به صورت مستقیم با بیش از 36 کشور جهان جنگیدیم تا از استقلال و عزت ایران اسلامی صیانت کنیم و اجازه ندهیم خاک مقدس ایران توسط بیگانه اشغال شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بیش از 80 کشور جهان از صدام حمایت مالی و تسلیحاتی می‌کردند، گفت: اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی توجه ویژه به دفاع مقدس و تبیین حقایق این دوران با شکوه دارند، نشان از اهمیت دفاع مقدس دارد، و متأسفانه باید معترف شویم که همه مسئولان در این زمینه کوتاهی کرده‌اند.

وی افزود: امروز حفظ تمامیت ارضی کشور، امنیت پایدار، شرف ملی، حیثیت، عظمت و مجد ملت رشید ایران در پرتوی حرکت در مسیر دفاع مقدس خلاصه می‌شود و امام خامنه‌ای بارها بر این مهم تأکید ویژه داشته‌اند، بنابراین، ضرورت دارد همه ما اعم از مسئولان و مردم کوشش کنیم تا در تبیین دفاع مقدس بیش از پیش عمل کنیم.

محمودوند تصریح کرد: تاکنون هم اقدامات خوبی صورت گرفته است که امیدواریم بیشتر از این هم اقدامات مقتضی صورت گیرد.

انتهای پیام/241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار