نماینده مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با دفاع‌پرس:

مدیریت در دفاع مقدس را باید به عرصه اقتصاد و فرهنگ تعمیم دهیم

حجت‌الاسلام نصیرایی گفت: اگر مدیریت در دفاع مقدس را به عرصه اقتصاد و فرهنگ وارد کنیم، قطعاً همه دستاوردهایی که در عرصه دفاعی و نظامی حاصل کرده‌ایم در این حوزه‌ها هم می‌توانیم به دست بیاوریم.
کد خبر: ۶۵۱۸۲۰
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۳:۰۴ - 23March 2024

مدیریت در دفاع مقدس را باید به عرصه اقتصاد و فرهنگ تعمیم دهیمحجت‌الاسلام والمسلمین «مجید نصیرایی» نماینده مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، با اشاره به لزوم حفظ یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، اظهار داشت: فرهنگ جهاد و مقاومت و آن چیزی که در دفاع مقدس منشأ برکات برای کشور بوده است را نتوانستیم به خوبی برای نسل جوان تبیین کنیم و ارزش‌های دفاع مقدس را به آنها انتقال دهیم.

حجت‌الاسلام نصیرایی خاطرنشان کرد: ما اگر می‌خواستیم با چارچوب و نگاهی که لیبرال‌های اوایل انقلاب می‌خواسنتد با آن جنگ را اداره کنند، دفاع مقدس را پیش ببریم، تا صد سال دیگر هم به پیروزی در جنگ نمی‌رسیدیم؛ به محض اینکه لیبرال‌ها کنار رفتند و نگاه به جنگ تغییر پیدا کرد و فرهنگ اصیل ایرانی-اسلامی به صحنه آمد پیروزی‌ها یکی پس از دیگری حاصل شد.

نماینده مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: موفقیت‌هایی که در دفاع مقدس حاصل شد، بعد از گذشت چندین سال کماکان منشأ خیر و برکت برای کشور است و اگر امروز به دستاوردهای بهت‌آور در زمینه دفاعی دست پیدا کرده‌ایم، همگی حاصل دفاع مقدس است.

وی افزود: اگر همان فرهنگ دفاع مقدس و همان مدیریت در دفاع مقدس را به عرصه اقتصاد و فرهنگ وارد کنیم، قطعاً همه دستاوردهایی که در عرصه دفاعی و نظامی حاصل کرده‌ایم در این حوزه‌ها هم می‌توانیم به دست بیاوریم. بنابراین، پیرو مطالبات رهبر معظم انقلاب اسلامی همگی وظیفه تبیین حقایق دفاع مقدس را بر عهده داریم.

انتهای پیام/241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار