حضور حداکثری، اقتدار ملی/ در گفت‌وگو با دفاع‌پرس؛

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان: حضور پر شور در انتخابات تامین کننده امنیت است

سرهنگ رشیدی گفت:  حضور پر شور درانتخابات تامین کننده امنیت است، اگر دشمن ببیند که همه مردم یک دست و یک صدا گوش به فرمان  رهبر فرزانه انقلاب اسلامی امام خامنه‌ای هستند، مأیوس و ناامید می‌شود.
کد خبر: ۶۵۱۴۸۳
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۲:۳۶ - 17February 2024

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان: حضور پر شور در انتخابات تامین کننده امنیت است

سرهنگ پاسدار «محسن رشیدی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس لرستان در گفت‌وگو با خبرنگار  دفاع‌پرس در خرم آباد، با  اشاره به اهمیت شرکت در انتخابات اظهار داشت: حضور پر شور در انتخابات تامین کننده امنیت است، اگر دشمن ببیند که همه مردم با اتحاد، به فرمان  رهبر فرزانه انقلاب اسلامی امام خامنه ای(مدظله العالی) هستند، مأیوس و ناامید می‌شود.

  وی با بیان اینکه دشمن با برجسته نشان دادن مشکلات کشور قصد ناامیدی  ملت ما را دارد، افزود: در طی بیش از چهار دهه از پیروزی انقلاب اسلامی رشد همه جانبه  ایران اسلامی باعث عصبانیت و بر آشفتگی استکبار جهانی شده است و از اینکه دستشان از منابع عظیم این سرزمین کوتاه شده است، به دنبال ضربه زدن به اصل انقلاب اسلامی هستند و از  هر ترفندی برای رسیدن به مقاصد شوم خود  استفاده می‌کنند.

رشیدی بالا بردن سطح آگاهی و بصیرت مردم را بهترین راه مقابله با دسیسه‌های دشمن دانست و گفت: نقش رسانه‌ها  و اهالی قلم و صاحبان تریبون در بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی و اقداماتی که در همه زمینه‌ها برای رشد و ترقی این ملت انجام  شده است و انجام می‌شود، نوعی جهاد تبیین و روشنگری است که تاثیر به سزایی در ایجاد انگیزه و امید آفرینی دارد.

 مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان متذکر شد: ملت ما از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون ید واحده هستند؛ هر گاه ملت و مسئولین با هم باشند دشمن جرات سنگ اندازی را ندارد. این را ندارد. در حکومت مردم بر مردم  آحاد مردم بایستی در سرنوشت خودشان نقش داشته باشند و هر گونه قصور و کوتاهی نتیجه اش، دخالت بیگانگان  را در امور کشور در پی خواهد داشت.

رشیدی با بیان اینکه انتخاب خوب مساوی است با سرنوشت خوب، گفت: اگر برای خودمان تصمیم نگیریم و نسبت به سرنوشتمان بی تفاوت باشیم، دیگران برای ما تصمیم می‌گیرند و چاره ای جز تسلیم نخواهیم داشت. در انتخاب هایمان دقت کنیم و با توجه به نظر امامین انقلاب در خصوص افراد صالح، بهترین ها را برای آینده ای آباد، انتخاب کنیم.

وی، ولایتمداری، پایبندی به اصول نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، تجربه، تخصص و... را از ویژگی های یک نماینده مجلس شورای اسلامی برشمرد و ادامه داد:  وظیفه همه ماست علاوه بر اینکه خودمان در انتخابات شرکت کنیم، دیگران را نیز به حضور پر شور در انتخابات در پیش رو تشویق کنیم و به کوری چشم دشمنان برگ زرین دیگری بر کتاب قطور انقلاب اسلامی بی افزاییم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار