مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس البرز: عظمت ایران اسلامی از برکت پیشکسوتان دفاع مقدس است

سردار اسلامی با گرامیداشت اعیاد شعبانیه و روز‌های پاسدار و جانباز گفت: عظمت ایران اسلامی از برکت پیشکسوتان دفاع مقدس است.
کد خبر: ۶۵۱۳۲۱
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۳ - 14February 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از البرز، سردار سرتیپ دوم پاسدار «ابوالفضل اسلامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز در دیدار از «سید اسحاق موسوی» جانباز و پیشکسوت دفاع مقدس، اظهار داشت: پیشکسوتان دفاع مقدس پشتوانه کشور در بحران‌ها و سختی‌ها بوده اند و همه ما به آن‌ها مدیون هستیم.

وی با بیان اینکه جانبازان ادامه دهندگان راه حضرت ابوالفضل (ع) در ولایت مداری و پایبندی به ارزش‌ها هستند، تصریح کرد: جانبازان یادگاران شهدا هستند که جان خود را در راه پاسداری از حریم مقدس ولایت، امنیت کشور و آرامش مردم صرف کرده اند و امروز به رغم درد و رنج ناشی از آثار جنگ، آن‌ها دم نمی‌زنند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز با اشاره به نقش بانوان در دفاع مقدس، افزود: در کنار رزمندگان، ایثارگران و جانبازان، بانوان و همسران آن‌ها نیز نقش مهمی در اداره و هدایت خانواده و پشتیبانی از جبهه‌ها به عهده داشته اند که باید از آن‌ها تقدیر شود.

سردار اسلامی در پایان این دیدار ضمن تجلیل از سید اسحاق موسوی جانباز سرافراز دفاع مقدس از اهتمام، صبوری و استقامت «سیده لیلا موسوی» همسر وی تقدیر به عمل آورد.

عظمت ایران اسلامی از برکت پیشکسوتان دفاع مقدس است

عظمت ایران اسلامی از برکت پیشکسوتان دفاع مقدس است

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها