در پیامی؛

فرمانده انتظامی استان البرز روز پاسدار و جانباز را تبریک گفت

فرمانده انتظامی استان البرز در پیامی روز جانباز و پاسدار را تبریک گفت.
کد خبر: ۶۵۱۳۱۸
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۲ - 14February 2024

فرمانده انتظامی استان البرز روز پاسدار و جانباز را تبریک گفتبه گزارش دفاع‌پرس از البرز، سردار سرتیپ دوم «حمید هداوند» فرمانده انتظامی استان البرز در پیامی روز جانباز و پاسدار را تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ماه پربرکت شعبان که میلاد سومین پرچم دار امامت حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و روز پاسدار و قمر بنی هاشم حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز، از قله‌های درخشان در ماه شعبان به حساب می‌آیند.

اولیای الهی برای پاسداری از دین خدا و جدش تمام هستی خود را در طبق اخلاص گذاشتند و کربلا را نقطه درخشان عزت آزادگی برای امت خود تبدیل کردند.

ایامی که امام رحمت الله علیه به نیکی آن را روز پاسدار و جانباز نام گذاری کردند تا از رشادت‌های پاسداران جان برکف انقلاب اسلامی هم که همواره در راه پاسداری از مکتب الهی، دفاع از اهداف و ارزش‌های اسلامی، و برافراشتن پرچم حق و عدالت و دفاع از مستضعفان عالم جان فشانی کرده اند همیشه در تاریخ بماند.

اینجانب ضمن تبریک اعیاد فرخنده و پربرکت شعبانیه گرامیداشت یاد و خاطره شهدای پاسدار به ویژه سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، روز پاسدار و جانباز را محضر مقام معظم رهبری، مردم شریف و شهیدپرور استان البرز، به ویژه مجموعه سپاه و جانبازان عالیقدر و خانواده‌های معظم ایشان، تبریک و تهنیت گفته و سربلندی همگان را از ایزد منان خواستارم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها