در پیامی به مناسبت روز پاسدار؛

فرمانده سپاه امام رضا (ع): سپهبد شهید سلیمانی شاخص انقلابی‌گری و پاسداری از انقلاب اسلامی است

سردار غیاثی در پیامی سبک زندگی شهید سلیمانی را الگوی نسل جوان و مومن در سپاه دانست و تأکید کرد: سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی شاخص انقلابی‌گری و پاسداری از انقلاب اسلامی است و مکتب شهید سلیمانی الگو و راهنمای زندگی سعادتمندانه در دنیا و آخرت است.
کد خبر: ۶۵۱۰۱۲
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۲ - 13February 2024

پیام فرمانده سپاه امام رضا علیه السلام به مناسبت روز پاسداربه گزارش دفاع‌پرس از استان خراسان رضوی، سردار سرتیپ پاسدار «سید هاشم غیاثی» فرمانده سپاه امام رضا علیه‌السلام با صدور پیامی ضمن تبریک فرارسیدن سالروز ولادت حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام و روز پاسدار به تمامی سبزپوشان و پاسداران انقلاب اسلامی، ولایتمداری و اخلاص را مولفه‌های مهم پاسدار تراز انقلاب اسلامی دانست و تاکید کرد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همواره در مسیر عزت و افتخار طی مسیر نموده و در دفاع از ایران اسلامی و خدمت به مردم پیشرو و پیشقدم بوده است.

در این پیام آمده است: عزت و افتخار در فرهنگ پاسداری برگرفته از مبانی عاشورایی و زینبی است و آنچه این نهاد را از سایر نیرو‌های نظامی متمایز می‌کند توجه بنیادی به معنویت و اتکاء به مفاهیم الهی است.

در بخش دیگری از این پیام با بیان اینکه پاسدار انقلاب اسلامی ادامه‌دهنده راه حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام است، خاطرنشان شده است: ولایتمداری و اخلاص مولفه‌های مهم پاسدار تراز انقلاب اسلامی است و موفقیت‌های درخشان این نهاد در انجام ماموریت‌ها بر پایه توجه و اهمیت دادن به این مولفه‌های مهم و معنوی بدست آمده است.

این پیام می‌افزاید: سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی شاخص انقلابی‌گری و پاسداری از انقلاب اسلامی است و مکتب شهید سلیمانی الگو و راهنمای زندگی سعادتمندانه در دنیا و آخرت است و امروز نسل جوانِ مومن در سپاه برای انجام رسالت پاسداری، سیره و سبکِ زندگی این شهید والامقام را الگو و راهنمای خود قرار داده است.

سردار غیاثی در ادامه این پیام با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک نیروی صرفا نظامی نیست، آورده است: پاسداران مومن و جهادگر در عرصه‌های مختلف فرهنگی، علمی و بخصوص محرومیت‌زدایی و ارائه خدمات به اقشار محروم نقش‌آفرینی می‌کنند و این نشان افتخاری برای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار