برگزاری مراسم گرامیداشت ۲۲ بهمن در شهرستان سیروان

برگزاری مراسم گرامیداشت ۲۲ بهمن با حضور مسئولین شهرستانی، دانش‌آموزان و مردم ولایتمدار از اقشار مختلف در شهرستان سیروان برگزار شد.
کد خبر: ۶۵۰۷۶۲
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۵ - 11February 2024

برگزاری مراسم گرامیداشت ۲۲بهمن در شهرستان سیروانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام، مراسم گرامیداشت ۲۲بهمن با حضور مسؤلین شهرستانی، دانش آموزان و مردم ولایتمدار از اقشار مختلف در شهرستان سیروان برگزار شد.

«محمدباقر شریفی» فرماندار شهرستان سیروان ضمن تبریک و تهنیت ایام مبارک شعبان و همچنین ایام الله مبارک دهه فجر اظهار داشت: بیست و دوم بهمن ماه سال ۱۳۵۷ سرانجام تمام تلاش ها، رشادت ها، مجاهدت‌ها، زندان‌ها و مجاهدان راه خدایی بود که به رهبری پیامبرگونه حضرت امام خمینی (ره) به بار نشست.

این مسئول خاطرنشان کرد: پادشاهی دو هزار و پانصد ساله و مخصوصا ظلم و استبداد پنجاه ساله‌ی پدر و پسر را در نظام ما به پایان رساند که این چیزی نبود جز خواست خدای سبحان، رشادت‌های مردان و زنان و رهبری حکیمانه امام خمینی (مداظله العالی) بود.

 فرماندار سیروان افزود: بیست و دوم بهمن ماه یکی از بزرگترین و تاریخی‌ترین روز‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که به روزی فراموش نشدنی تبدیل شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها