حضور حداکثری، اقتدار ملی/

وزیر کشور: ملت بزرگ ایران صحنه انتخابات را به عرصه ناکامی دشمنان تبدیل خواهند کرد

«وحیدی» گفت: مردم ایران اسلامی بار دیگر با حضور و مشارکت حداکثری پای صندوق‌های رای حماسه بزرگی رقم خواهند زد و صحنه انتخابات را به عرصه تحقیر و ناکامی دشمنان تبدیل خواهند کرد.
کد خبر: ۶۵۰۶۸۹
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۰ - 11February 2024

ملت بزرگ ایران صحنه انتخابات را به عرصه ناکامی دشمنان تبدیل خواهند کردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از البرز، «احمد وحیدی» وزیر کشور ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور و سخنرانی در جمع مردم کرج در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، اظهار داشت: مردم ایران اسلامی بار دیگر با حضور حماسی پای صندوق رای در انتخابات پیش رو اهداف شوم دشمنان را نقش بر آب خواهند کرد.

وی با بیان اینکه استکبار جهانی با ترویج و القاء روحیه یأس و ناامیدی درصدد است تا مردم ما در این انتخابات حضور نداشته باشند، افزود: مردم ایران اسلامی در این آزمون بزرگ پیش رو حضور حماسی و شکوهمندانه‌ای خواهند شد و بار دیگر صحنه انتخابات را به عرصه ناکامی دشمنان تبدیل خواهند کرد.

وحیدی با تاکید بر اینکه مردم‌ای آن اسلامی به رغم تمام اختلاف سلیقه‌ها و تفاوت‌ها عاشق نظام، انقلاب و کشور هستند، تصریح کرد: انقلاب اسلامی ما همچنان پویا و بالنده است چرا که مردم با حضور در صحنه‌های مختلف همواره پشتیبان کشور و انقلاب بوده اند و در انتخابات‌های گوناگون صحنه‌های زیبایی از مردم سالاری دینی انقلاب را رقم زده اند.

وزیر کشور با اشاره به اینکه در یازده اسفند سال جاری، شاهد حماسه حضور میلیونی مردم در پای صندوق‌های رای خواهیم بود عنوان کرد: یازدهم اسفند سال جاری بار دیگر دنیا از حضور مردم ایران انگشت به دهان خواهد ماند و این حضور حداکثری بستر ساز تحقق ایران قوی است.

این مسئول با بیان اینکه مردم ایران اسلامی تحت تاثیر فشار‌های ظالمانه دشمنان هرگز تسلیم نخواهند شد و دشمنان تسلیم شدن این ملت بزرگ را به گور خواهند برد، افزود: ۲۲ بهمن سال ۵۷ نقطه پایانی بر تحقیر ملت بزرگ ایران و سرآغازی بر نابودی استکبار جهانی بود.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی، انقلابی الهی با تکیه بر پشتوانه گسترده مردمی بود، تصریح کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی ضمن اینکه حکومت منحوس پهلوی که یکی از سیاه‌ترین و تاریک‌ترین بخش‌های تاریخ ما بود سرنگون شد، دوران وابستگی ملت ایران به قدرت‌های بیگانه نیز پایان پذیرفت.

وزیر کشور با اشاره به اینکه در دوران ستم شاهی سران حکومت باید منتظر نظر سفیر آمریکا و کشور‌های بیگانه بودند بیان داشت: سران حکومت پهلوی نماد بارز فساد بودند و تباهی بودند و کشور ما را سال‌ها به عقب رانده بودند.

وحیدی با بیان اینکه کشوری که می‌توانست به قله‌های افتخار برسد در دوران پهلوی آنچنان وابسته به بیگانگان شده بود که دیگر چیزی از صنعت، کشاورزی، اقتصاد و هویت ملی آن باقی نمانده بود، اضافه کرد: در دوران ستم شاهی بیش از ۵۰ درصد مردم زیر خط فقر بودند و روستا‌های ما فاقد حداقل زیر ساخت‌ها بودند و در صنایع نیز به جز اکتفا به مونتاژ کاری فعالیت دیگری صورت نمی‌گرفت در حالی با پیروزی انقلاب اسلامی این روند دگرگون شد و ایمان و خودباوری ملت ایران احیا شد.

وی با اشاره به اینکه پیش از انقلاب یک سوم پزشکان ما از کشور‌های درجه ۲ و سه و همسایه بودند و کشاورزی ما نیز به دلیل خیانت رژیم ستم شاهی در مسیر نابودی قرار داشت، متذکر شد: در دوران پهلوی در حوزه نظامی نیز نیرو‌های مسلح کشور ما کاملا وابسته به غرب و آمریکا بودند و حتی اجازه تعمیرات ادوات نظامی نیز به ایرانی‌ها داده نمی‌شد.

وزیر کشور با تاکید بر اینکه استکبار جهانی و تمام حکومت‌های مستکبر عالم حامی رژیم منحوس و وابسته پهلوی بودند، تصریح کرد: ملت بزرگ ایران عزیز به رغم پشتیبانی تمام ملت‌های مستکبر دنیا از رژیم منحوس پهلوی با ایمان ناشی از رهبری امام خمینی (ره) و با اراده الهی رژیم تا بن دندان مسلح پهلوی که از شرق تا غرب عالم حامی آن بودند را سرنگون کرد.

وحیدی با بیان اینکه به دنبال سرنگونی نظام ستم شاهی، نظامی متولد شد که در ۴۵ سال گذشته تحت شدیدترین تحریم‌های سیاسی، اقتصادی، نظامی، اقتصادی و فرهنگی قرار داشته، اما با این وجود توانسته به اوج قله‌های عزت و سربلندی و دست یابد، ابراز داشت: مردم ایران اسلامی به رغم تمام فتنه‌ها و توطئه‌های دشمنان از بدو پیروزی انقلاب اسلامی امروز به مرحله‌ای از قدرت، عزت، پیشرفت و سربلندی رسیده که اسباب شگفتی دنیا را فراهم آورده است.

وی با اشاره به انواع تحریم‌ها و فشار‌های ظالمانه دشمنان گفت: امروز به برکت انقلاب اسلامی و اهتمام جوانان مومن و متخصص ایران اسلامی، کشور در عرصه‌های مختلف، چون تولید فولاد و سیمان سلول‌های بنیادی و زیست فناوری، دانش هسته‌ای، فناوری فضایی و پرتاب ماهواره و صنایع نظامی و دفاعی و... جزو کشور‌های برتر دنیاست.

وزیر کشور با تاکید بر اینکه از یک کشور که سیم خار دار نیز از ما دریغ می‌شد به کشوری تبدیل شده ایم که از سد فناوری‌های حساس و پیشرفته عبور کرده ایم تبدیل شده‌ایم، متذکر شد: امروز به برکت انقلاب اسلامی و تدبیر و ایمان امامین انقلاب اسلامی به اوج افتخار، عزت و پیشرفت دست یافته ایم.

وحیدی با تاکید بر اینکه ولایت مداری، وحدت و همدلی و پاسداشت ارزش‌های انقلاب اسلامی رمز پیروزی ملت بزرگ ایران است، خاطرنشان کرد: امروز همزمان با جشن پیروزی چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بار دیگر با ولایت و شهدا در جهت تداوم راه شان و تحقق ایران قوی و حمایت از آرمان‌های اصیل انقلاب اسلامی عهد می‌بندیم و ان‌شاءالله با حضور حداکثری در انتخابات پیش رو بار دیگر دشمنان را تحقق اهداف شومشان ناکام خواهیم گذاشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها