استاندار البرز خبر داد؛

رقابت ۴۵۰ نفر برای نشستن بر ۳ کرسی استان البرز در مجلس شورای اسلامی

«عبداللهی» گفت: ۴۵۰ کاندیدا برای ۳ کرسی استان البرز در مجلس شورای اسلامی وجود دارد و در نهایت ۳ نفر با رای مردم بعنوان نمایندگان البرز در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی انتخاب می‌شوند.
کد خبر: ۶۵۰۴۰۶
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۶ - 10February 2024

۴۵۰ نفر برای نشستن بر ۳ کرسی البرز در مجلس شورای اسلامی با هم رقابت می‌کنندبه گزارش دفاع‌پرس از البرز، «مجتبی عبداللهی» استاندار البرز در دیدار صمیمی با دست اندرکاران برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری در شهرستان اشتهارد، ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر و چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و تبریک اعیاد ماه رجب، اظهار داشت: دست اندرکاران برگزاری انتخابات امین و معتمد مردم و نظام هستند بنابراین علاوه بر انجام وظایف، تکلیف بزرگ تبیین گری و امیدآفرینی در خصوص دستاورد‌های انقلاب و دعوت مردم برای حضور در پای صندوق‌های رای را دارند.

وی افزود: دولت مردمی سیزدهم علی‌رغم محدودیت‌های مالی، با جدیت درصدد جبران کمبود‌ها و عمل به تعهدات گذشته و کنونی است.

عبداللهی با قدردانی از دست اندرکاران برگزاری انتخابات، گفت: قدردانی از تلاش‌های صورت گرفته و اهتمام مدیران در بخش‌های مختلف یک وظیفه است و باید این فرهنگ را ترویج کنیم.

این مسئول ادامه داد: تاکیدات مستمر مقام معظم رهبری در برنامه‌ها و نشست‌های مختلف از ابتدای امسال، نشان دهنده اهمیت این انتخابات در برهه حساس کنونی است. ایشان، انتخابات را بعنوان حق و تکلیف تمامی آحاد جامعه دانسته و این رویداد بزرگ را مظهر قدرت ملی اعلام کرده اند.

استاندار البرز عنوان کرد: مشارکت پرشور در انتخابات، اتحاد، انسجام و اراده مردم را در تعیین سرنوشت کشور و دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی را به رخ جهانیان می‌کشد.

عبداللهی تصریح کرد: مردم این سرزمین بیش از ۲۵۰ هزار شهید و حدود یک میلیون ایثارگر تقدیم انقلاب کرده‌اند بنابراین از خواست خود کوتاه نمی‌آیند و با تمام وجود از آن صیانت می‌کنند.  

وی ابراز داشت: حضور پرشور پای صندوق‌های رای مظهر وحدت و قدرت مردم و جمهوری اسلامی در جهان است.

استاندار البرز خاطرنشان کرد: ۴۵۰ کاندیدا برای ۳ کرسی استان البرز در مجلس شورای اسلامی وجود دارد و در نهایت ۳ نفر با رای مردم بعنوان نمایندگان البرز در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی انتخاب می‌شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها