رئیس مرکز مطالعات راهبردی نیروی هوایی:

خلبانان جمهوری اسلامی نخستین پاسخ را به دشمن بعثی دادند

امیر سرتیپ دوم خلبان «رودباری» گفت: خلبانان تیز پرواز جمهوری اسلامی نخستین پاسخ را در جنگ تحمیلی به متجاوزان بعثی دادند و اگر نبود فداکاری‌ها و پرواز‌های دشمن شکن خلبانان شجاع ارتش، متجاوزان به اهداف خود می‌رسیدند.
کد خبر: ۶۵۰۰۰۰
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۲ - 07February 2024

خلبانان تیز پرواز جمهوری اسلامی نخستین پاسخ را در جنگ تحمیلی به متجاوزان بعثی دادندبه گزارش دفاع‌پرس از مازندران، همزمان با هفتمین روز از دهه مبارک فجر نخستین کتابواره شهدای خلبان مازندران امروز با محوریت کتاب‌های معرفی خلبانان شهید دیار علویان در سالن کتابخانه‌های عمومی «جمشید احمدی» شهرستان قائمشهر برگزار شد.

امیر سرتیپ دوم خلبان «علیرضا رودباری» رئیس مرکز مطالعات راهبردی نیروی هوایی بیان کرد: خلبانان تیز پرواز جمهوری اسلامی نخستین پاسخ را در جنگ تحمیلی به متجاوزان بعثی دادند و اگر نبود فداکاری‌ها و پرواز‌های دشمن شکن خلبانان شجاع ارتش، متجاوزان به اهداف خود می‌رسیدند.

وی افزود: از افتخارات نیروی هوایی جمهوری اسلامی ایران است که در دفاع از انقلاب و کیان اسلامی و حفظ و امنیت و آرامش ملت ۲۱۴ شهید خلبان تقدیم کرده است.

«سکینه خاتون مهدیان‌پور» مدیرکل کتابخانه‌های عمومی مازندران اظهار داشت: معرفی و شناساندن خلبانان شهید به نسل‌های نوجوان و جوان و تجلیل از خانواده‌های معظم شهدای خلبان از اهداف برگزاری کتابواره شهدای خلبان مازندران است..

مطالب بیشتر:

**انقلاب اسلامی، نیروی هوایی وابسته را به نیروی هوایی خودکفا تبدیل کرد

**امیر فولادی: شهدا را با زبان هنر روایت کنیم، الگو می‌شوند

**امیر سرتیپ حاتمی: اقتدار امروز کشور را مدیون شهدا هستیم/ نیروی هوایی ارتش مبتکر «جهاد خودکفایی» است

**فرمانده نیروی هوایی ارتش: آمار خلبانان شهید نهاجا در دفاع مقدس/ نیروی هوایی ارتش مانع از تحقق وعده‌های صدام شد

مهدیان پور با اشاره به ظرفیت دو و نیم میلیون جلدی کتابخانه‌های مازندران افزود: بخش زیادی از این کتاب‌ها به دفاع مقدس و شهدای والا مقام اختصاص دارد.

در نخستین یادواره شهدای خلبان مازندران از خانواده‌های معظم این شهدا و مولفان کتاب‌های شهدای خلبان مازندران تجلیل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها