در نشست شورای عالی پیشکسوتان جهاد و مقاومت در دفاع مقدس؛

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان شمالی: مراکز فرهنگی و موزه‌های دفاع مقدس مأمن پیشکسوتان دفاع مقدس است

سرهنگ الهی‌راد گفت: مراکز فرهنگی و موزه‌های دفاع مقدس و یادمان شهدای گمنام محفل و مأمن پیشکسوتان دفاع مقدس است و این عزیزان با حضور خود در این اماکن، تجسم حضور همرزمان شهیدشان هستند.
کد خبر: ۶۴۹۲۹۴
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۳ - 05February 2024

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان شمالی: پیشکسوتان دفاع مقدس، تجسم حضور همرزمان شهیدشان هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی، سرهنگ پاسدار «مهدی الهی راد» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی در جلسه شورای عالی پیشکسوتان جهاد و مقاومت در دفاع مقدس که امروز (دوشنبه) به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: دفاع مقدس دریای بیکران معنویت و مظهر خلق عرفان منحصر به خود است. گنجینه‌ای است که منابع عظیم و سرمایه بزرگ انسانی به پای آن ریخته شده است. پیشکسوتان دفاع مقدس با سلوک و منش خود عرفان جدیدی را به این حوزه معرفی کردند که فقط با قدم گذاشتن در این وادی می‌توان آن را درک کرد و با آن خود را مجهز کرد.

سرهنگ الهی‌راد ضمن اشاره به پیشرفت فیزیکی پروژه موزه دفاع مقدس خراسان شمالی، افزود: مراکز فرهنگی و موزه‌های دفاع مقدس و یادمان شهدای گمنام محفل و مأمن پیشکسوتان دفاع مقدس است. این عزیزان با حضور خود در این اماکن، تجسم حضور همرزمان شهیدشان هستند که با پیوند با جوانان و اقشار مختلف موجب برقراری ارتباط و انتقال مفاهیم عمیق دفاع مقدس خواهند بود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی با بیان اینکه تعدادی از یادمان‌های شهدای گمنام در سطح استان در ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی به بهره برداری می‌رسند، گفت: فرماندهان پیشکسوت دفاع مقدس با گردهم آوردن نیرو‌های خود در دوران دفاع مقدس و برگزاری محافل صمیمی و نشست‌های تخصصی با موضوع عملیات‌های آن دوران می‌توانند سوژه‌های بسیار خوبی برای تدوین کتب، طراحی و چیدمان موزه و تولید آثار هنری و فضای مجازی باشند.

وی متذکر شد: هر لحظه از رویدا‌های نظام مقدس اسلامی بگونه‌ای است که هر کس با هر جایگاه و هر منصبی باید خود را مثمر ثمر بداند و نقش خود را تعریف و به بهترین وجه ایفا کند. انتخابات یکی از آن برهه‌های حساس نظام است که پیشکسوتان دفاع مقدس باید با بصیرت و پرهیز از هرگونه گروه گرایی در انتخابات حضور یابند و با توجه به منویات فرماندهی معظم کل قوا در پرشور برگزار کردن انتخابات کمک کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار