مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران تأکید کرد؛

لزوم ایجاد دبیرخانه دائمی جشنواره «افتخار من» در استان مازندران

«فاضلی کبریا» بر لزوم لزوم ایجاد دبیرخانه دائمی جشنواره «افتخار من» در استان مازندران تأکید کرد و گفت: اهمیت این جشنواره و انتقال مفاهیم ارزشی بسیار برای ما مهم است.
کد خبر: ۶۴۹۱۲۵
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۲ - 04February 2024

لزوم ایجاد دبیرخانه دائمی جشنواره «افتخار من» در استان مازندرانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مازندران، آئین اختتامیه سومین جشنواره استانی «افتخار من» امروز با حضور سرهنگ ستاد «سید احمد مهدی نژاد» فرمانده پدافند هوایی شمال کشور مستقر در استان مازندران، سرهنگ پاسدار «محمدحسن سلامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران و جمعی از پیشکسوتان نیرو‌های مسلح با تقدیر از برگزیدگان در سالن سینما کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مازندران برگزار شد.  

«حامد فاضلی کبریا» مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران با بیان اینکه تاریخ دفاع مقدس، الماس و جواهر‌های بی‌نظیری برای استخراج دارد، اظهار داشت: حضور بیش از ۱۷۰ هزار رزمنده مازندرانی در دفاع مقدس، عرصه مهمی برای انتقال ارزش‌های انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه آنچه در خور شأن دفاع مقدس باشد ادا نشده است، افزود: امروز سیطره غالب فضای مجازی در اختیار کسانی است که به دنبال تحریف این گنجینه‌های بزرگ هستند.

مطالب بیشتر:

**مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران: جشنواره «افتخار من» بستری ارزشمند برای جمع آوری آثار رزمندگان دفاع مقدس است

**تصاویر/ آئین اختتامیه سومین جشنواره استانی «افتخار من» در مازندران

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران خاطرنشان کرد: امروز انتقال مفاهیم به نسل جدید، اقدام ارزشمندی است و دبیرخانه دائمی جشنواره باید دائر شود تا در طول سال فضای انتقال این تاریخچه پرارزش به نسل آینده‌ساز فراهم باشد.

فاضلی کبریا به حرکت پیشتازانه انقلاب در عرصه جهانی اشاره و بیان کرد: کودکان و نوجوانان آینده‌سازان این مملکت هستند و اهمیت این جشنواره و انتقال مفاهیم ارزشی بسیار برای ما مهم است.

در پایان از ۲۰ برگزیده جشنواره تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها