نماینده ولی‌فقیه در لرستان:

انقلاب باصلابت به راه خود ادامه می‌دهد

حجت الاسلام شاهرخی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران باصلابت و مستحکم به راه خود ادامه می‌دهد، بر لزوم حضور حداکثری در انتخابات تأکید کرد.
کد خبر: ۶۴۸۶۳۹
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۰ - 02February 2024

انقلاب باصلابت به راه خود ادامه می‌دهد

به گزارش دفاع‌پرس از لرستان، حجت‌الاسلام «سید احمدرضا شاهرخی» نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، در خطبه‌های این هفته نمازجمعه خرم‌آباد در مصلای الغدیر این شهر با سفارش همگان به رعایت تقوای الهی، ایمان، عمل صالح و وظیفه‌شناسی و با تأکید بر لزوم مشارکت حداکثری در انتخابات، اظهار داشت: وظیفه ما حضور چشمگیر و انبوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن و مشارکت حداکثری در انتخابات است.

وی عنوان کرد: هر جایی که دشمن آنجا را مورد حمله قرارداد، بدانید که آنجا جبهه خودی است و باید تقویت شود، امروز نوک پیکان بدخواهان نظام جمهوری اسلامی از داخل و خارج این است که ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور چشمگیر نداشته باشند، در انتخابات مشارکت حداکثری نداشته باشند.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان، تأکید کرد: وظیفه‌شناسی در کنار ایمان و عمل صالح و تقوا، راه نجات است.

حجت‌الاسلام شاهرخی با تأکید بر اینکه در همین ۴۵ سال پیروزی انقلاب اسلامی از همه اقشار افرادی داشتیم که به‌ظاهر اهل نماز، روزه و پرهیز از محرمات و انجام واجبات بودند، اما در تشخیص وظیفه به مشکل برخوردند، گفت: در کنار علم و تقوا، بصیرت و وظیفه‌شناسی امر مهمی است.

وی در ادامه با اشاره به مناسبت طلوع فجر انقلاب اسلامی، ۲۷ رجب مبعث رسول گرامی اسلام و پیوستن همافران به ملت در ۱۹ بهمن ۵۷ و روز نیروی هوایی و… افزود: همه اینها را یک هدف به هم پیوند می‌دهد و آن این است که پیامبر اسلام (ص) با بعثتش مردمی که در شرایط پست فرهنگی و مادی بودند را در مدت کوتاهی به عالی‌ترین مراتب رسانید و زشتی‌ها و رذیلت‌ها جای خود را خوبی، صلح، صفا، حرمت و شرافت زن، امنیت، احسان و نیکوکاری، خویشتن‌داری، عدالت و… داد، البته در این راه متحمل رنج‌های فراوان از سوی افراد شرور و فساد شد.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با تأکید بر اینکه پیام انقلاب اسلامی، طلوع فجر، ۱۲ بهمن و ۲۲ بهمن، همان آموزه‌های نبوی و بعثت نبوی بوده و هست، ادامه داد: فرزند پیامبر، امام راحل، آموزه‌های بعثت را که کم‌رنگ شده بود را احیا کرد و با اندیشه‌های بلند خود، روح فداکاری و جهاد و قدرت الهی و حمایت ملت، آموزه‌هایی که به فراموش سپرده شده بود و یا کم‌رنگ شده بود را احیا کرد و به دنبال آن مقام معظم رهبری جامعیت سیاسی‌اجتماعی اسلام را به رخ جهانیان کشید.

حجت‌الاسلام شاهرخی، گفت: این انقلاب با نصرت الهی به راه خودش ادامه می‌دهد، دشمنان انقلاب اسلامی یکی پس از دیگری به جهنم پیوستند و جمع دیگری هم به جهنم خواهند رفت، اما جمهوری اسلامی بالنده و مستحکم به راه خودش با مقاومت اسلامی ادامه خواهد داد.

وی ادامه داد: بیعت با امام راحل، بیعت با رسول گرامی اسلام است، بیعت با امام راحل، بیعت با مقام معظم رهبری است، گویا ما الان در رکاب رسول گرامی اسلام هستیم، محکم و استوار با تشخیص وظیفه و مشارکت حداکثری در انتخابات، حضور در راهپیمایی و با حرکت در مسیری که مقام معظم رهبری، حرکت کنیم و حضورمان دشمن‌شکن باشد.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مناسبت شهادت موسی بن جعفر (ع)، گفت: ایشان با حلم، خویشتن‌داری، صبوری، تحمل درد و رنج فراوان، زندان طولانی، کثرت زهد و عبادت به جایی رسید که در نزد ما شیعیان به‌عنوان باب‌الحوایج معروف است.

حجت‌الاسلام شاهرخی همچنین با بیان اینکه بیش از روز از حمله وحشیانه رژیم اشغالگر قدس به سرزمین فلسطین می‌گذرد و دولت دیوانگان در حق مردم مظلوم و مقتدر فلسطین مرتکب نسل‌کشی است، گفت: حمله به بیمارستان‌ها، مدارس، خبرنگاران، کشتار مأموران سازمان بین‌الملل و مردم‌نهاد، مصداق بارز نسل‌کشی است.

وی با بیان اینکه باید از دولت آفریقا جنوبی هم به‌واسطه شکایت از رژیم اشغالگر قدس تشکر کنیم، گفت: می‌طلبد که کشورهای اسلامی روابط سیاسی و اقتصادی خود را با رژیم اشغالگر قدس قطع کنند، پایگاه‌های نظامی که در کشورشان در اختیار آمریکا است را تعطیل کنند.

 انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار