توقف قطار تاثریا در زاهدان

قطار رویداد ملی تاثریا به عنوان بیستمین ایستگاه در زاهدان توقف کرد.
کد خبر: ۶۴۸۳۱۱
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۸ - 31January 2024

توقف قطار تاثریا در زاهدانبه گزارش دفاع‌پرس از زاهدان، «مجتبی خرسندی» مدیر عامل گروه دانش بنیان بسیج هلدینگ پیشگامان در جمع صنعتگران، سرمایه دارا و سرمایه گذران زاهدان که در رویداد ملی تا ثریا در سالن همایش های پارک علم و فن آوری زاهدان برگزار شد، هدف از اجرای رویداد ملی تاثریا را پاسخ گویی به نیازهای اولویت‌دار و فناورانه سپاه، بسیج و بنیاد مستضعفان سازمان اقتصادی کوثر به منظور حل نیاز‌های نظام انقلاب اسلامی عنوان کرد. و همچنین اظهار کرد حل نظام مسائل استان‌ها، در اولویت این رویداد‌ها خواهد بود.

وی افزود: زیست بوم علم و فناوری در هر استان به واسطه ستاد تجاری‌سازی طرح‌های فناوری که در داخل استان‌ها شکل گرفته برگزاری این رویداد‌ها را به عهده دارند.

خرسندی درباره احصای نیاز‌های فناورانه استان‌ها به واسطه این رویداد گفت: شاهد برگزاری بیستمین رویداد کشوری و اولین رویداد‌ استانی در سیستان بلوچستان در 11 بهمن ماه همزمان با آغاز دهه مبارک فجر در شهرستان زاهدان هستیم.

 مدیر عامل گروه دانش بنیان بسیج هلدینگ پیشگامان تصریح کرد: نیاز‌های فناورانه استان‌ها شناسایی، شبکه نخبگانی که برای مسائل موجود پاسخ‌هایی دارند نیز شناسایی شده اند که در رویداد‌ استانی حضور دارند و در ادامه رویداد‌ها گروه‌های فناوری که نیازمند سرمایه‌گذاری هستند با مشارکت سرمایه‌گذاران کشوری و استانی از طرح‌های آنان استقبال خواهیم کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار