رویداد مدار ۵۷ در فارس اجرایی می‌شود

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی فارس از برگزاری رویداد مدار ۵۷ در این استان خبر داد.
کد خبر: ۶۶۶۹۵۹
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۰ - 13May 2024
رویداد مدار ۵۷ در فارس اجرایی می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، «سعید یوسفی» مسئول ناحیه بسیج دانشجویی فارس امروز در حاشیه اعزام کارکنان ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس به دوره عهد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با مطالعه فعالیت های دانشجویی و جنبش ها می توان دریافت که تا چه حد دانشجویان جریان ساز و تاثیرگذار بوده اند و امروز نیز این نقش کمرنگ نشده است. 
 
وی با بیان اینکه مدیریت رشد و کادرسازی ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس اقدام به برگزاری دوره میقات دانشجویان انقلابی روح الله با عنوان مدار57 خواهد کرد افزود: این دوره قصد دارد با تدوین مسیری در ابعاد معرفتی، بصیرتی و مهارتی-تشکیلاتی، نیرو ها را رشد داده و در مسیر مسئولیت های جدید خود آماده فعالیت و کنشگری کند.
 
مسئول ناحیه بسیج دانشجویی فارس با بیان اینکه دوره مدار ۵۷ با حضور ۳۰۰ نفر از دانشجویان دانشگاه های هدف این استان برگزار می شود ادامه داد: در مسیر آموزشی این برنامه از اساتید برجسته کشوری و استانی استفاده می شود و شرایط عملی با رویکرد مهارتی نیز در شهر مقدس قم برای دانشجویان ایجاد خواهد شد تا بتوانند هرچه بهتر به مرحله مدیر تراز و بسیجی طراز مدنظر رهبری و امام راحل برسند.
 
یوسفی با بیان اینکه دانشجویان سکاندار جریان سازی و کنشگری در کشور و حتی در سطح بین الملل هستند اضافه کرد: باید به لزوم تربیت نیروی انقلابی توانمند، متعهد و متخصص به ویژه ابعاد معرفتی و بصیرتی توجهی دو چندان کرد و با تربیت نیروهای مومن و انقلابی خلاء های موجود در این اجتماع تاثیرگذار و اساسی دانشجویی از بین برد و دانشجو را نسبت به اتفاقات و حوادث پیرامون خود حساس و او را برای اثرگذاری تربیت کرد.
 
در ادامه این اعزام، علیرضا غریبی مدیر رشد و کادرسازی ناحیه بسیج دانشجویی فارس گفت: امروز جامعه نیازمند موذنی در تراز سلمان، ابوذر و عمار است که بصیرت را به صورت عینی و عملی در وجود خود داشته باشد و همچون شمعِ روشنی، امت را از به امید و نشاط نوید دهد.
 
وی با بیان اینکه کمبود مدیر توانمند و متعهد به نظام سبب توقف و یا کندشدن سرعت جریان های دانشجویی و کم رنگ شدن نقش آن ها می شود، تصریح کرد: انتظار می رود که در تربیت نیروی مدیر، اقدامات عمیق، درست و اصولی مبتنی بر آرمان ها و رهیافت های امام جامعه صورت گیرد.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار