پیگیری درخواست‌ها و مشکلات ۱۸۸ تن از خانواده‌های شهدا و ایثارگران استان مازندران

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران، درخواست‌ها و مشکلات ۱۸۸ تن از خانواده‌های معز شهدا، جانبازان و آزادگان استان را مورد رسیدگی و پیگیری قرار داد.
کد خبر: ۶۴۸۲۳۵
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۷ - 31January 2024

پیگیری درخواست‌ها و مشکلات ۱۸۸ تن از خانواده‌های شهدا و ایثارگران استان مازندرانبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «سعید کهن‌سال» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران، در ملاقات عمومی به‌صورت چهره به چهره، درخواست‌ها و مشکلات ۱۸۸ تن از خانواده‌های معز شهدا، جانبازان و آزادگان استان را مورد رسیدگی و پیگیری قرار داد.

کهن‌سال پس از این دیدار، در گفت‌وگویی، با بیان اینکه باید با ارائه یک خدمت خوب و به‌موقع، رضایت‌مندی در میان جامعه معزز ایثارگری ایجاد کنیم، اظهار داشت: در ملاقات عمومی تکریم، عزت‌مندی و ارائه خدمت به جامعه معزز ایثارگری سرلوحه و اساس کار ما در بنیاد شهید و امور ایثارگران محسوب می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران با اشاره به اینکه تمامی درخواست‌های مراجعین جهت پیگیری، در سیستم سجایا ثبت می‌شود، گفت: خدمتی دارای خروجی است که در قالب گفتمان اتفاق بیافتد، به همین منظور دیدار چهره به چهره، بدون واسطه و صادقانه در امر خدمت‌رسانی و حل مشکل، راهگشا خواهد بود.

کهن‌سال با بیان اینکه کار برای خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران باید با عملگرایی همراه باشد، یادآور شد: نگاه ما این است که در رسیدگی به مسائل و مشکلات جامعه معزز ایثارگری، تسریع و تسهیل خدمات صورت گیرد؛ چراکه نحوه پاسخگویی ما باعث افزایش اعتماد این عزیزان می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران با اشاره به اینکه در این دیدار، درخواست‌ها و دغدغه‌های جامعه معزز ایثارگری در بخش درمانی، وام مسکن، اشتغال، حقوقی، بیمه‌ای، تسهیلات صندوق شاهد و... مطرح و رسیدگی شد، تصریح کرد: شنیدن صحبت‌ها و مشکلات جامعه ایثارگری می‌تواند در رفع مشکلات این عزیزان به ما کمک زیادی کند.                                                

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها