ما متحدیم/ مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) خبر داد؛

اعزام روحانیون چهارمحال و بختیاری به سرزمین نور

حجت الاسلام والمسلمین «حسینی‌صدر» گفت: کاروان ۱۲۰ نفره روحانیون و طلاب بسیجی استان چهارمحال و بختیاری عازم سرزمین نور شد.
کد خبر: ۶۴۸۰۷۲
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۷ - 31January 2024

به گزارش دفاع‌پرس از شهرکرد، حجت‌الاسلام والمسلمین «سید امان‌الله حسینی‌صدر» مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) ضمن تبریک ایام الله دهه فجر، اظهار داشت: بیش از ۱۲۰ نفر از روحانیون و طلاب چهارمحال و بختیاری به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اعزام شدند.

وی افزود: شرکت‌کنندگان در این اردو، در مناطقی عملیاتی رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس حضور پیدا کرده و از یادمان‌های شلمچه، والفجر ۸ و اروند، طلائیه، هویزه، دهلاویه و... بازدید می‌کنند همچنین حضور در رزمایش فرهنگی رزمی و بازدید از دستاورد‌های هوافضا برای روحانیون و طلاب اعزامی پیش‌بینی شده است.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) با اشاره به دستاورد‌ها و برکات اردو‌های راهیان نور، ادامه داد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیانات خود حضور مسئولین و اقشار مختلف مردم در مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس را ضروری و لازم دانستند چراکه با این کار یاد شهدای گرانقدر همواره زنده می‌ماند و این فرصت نیز فراهم می‌شود تا افراد از درس‌های شهدا و دوران دفاع مقدس نکات مهمی بیاموزند.

حجت الاسلام حسینی صدر عنوان کرد: آشنایی با فداکاری‌های رزمندگان برای روحانیون که وظیفه روایتگری را برعهده دارند ضروری است چراکه به این ترتیب می‌توانند برای مردم و بویژه نوجوانان و جوانان مسایل را تبیین کنند.

وی با تأکید بر ضرورت انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل‌های آینده، خاطرنشان کرد: هفته آینده نیز کاروان طلاب خواهر استان چهارمحال و بختیاری در قالب کاروان ۱۰۰ نفره عازم سرزمین نور و مناطق عملیاتی دفاع مقدس می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار