حضور حداکثری، اقتدار ملی/ فرمانده انتظامی خراسان رضوی:

آمادگی خراسان رضوی برای برگزاری انتخاباتی پرشور/ «امنیت» ره‌آورد تعامل نیروهای مسلح و دستگاه قضایی است

سردار تقوی گفت: به عنوان خادم مردم تکلیف داریم در حوزه مشارکت و حضور حداکثری مردم در انتخابات تلاش کنیم تا راهبردهای رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص انتخابات محقق شود.
کد خبر: ۶۴۷۸۳۵
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۰ - 30January 2024

آمادگی خراسان رضوی برای برگزاری انتخاباتی پرشور/ «امنیت» ره‌آورد تعامل نیروهای مسلح و دستگاه قضایی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان خراسان رضوی، سردار سرتیپ «محمدکاظم تقوی» فرمانده انتظامی خراسان رضوی در جمع معتمدین، شورای تامین و مدافعان امنیت شهرستان تربت جام با تبریک ماه رجب با اشاره به برگزاری انتخابات ۱۱ اسفند اظهار داشت: آمادگی لازم برای برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در حوزه مشارکت، امنیت، سلامت و رقابت که رهبر معظم انقلاب اسلامی به‌عنوان راهبرد تعیین کرده‌اند، وجود دارد و مردم با حضور حداکثری در این حماسه کار بسیار ارزشمندی را انجام می‌دهند.

وی با قدردانی از تلاش‌ها و مجاهدت‌های نیروهای مسلح مستقر در شهرستان تربت جام، افزود: بحمدالله نیروهای نظامی و انتظامی طی یکسال گذشته در حوزه برقراری امنیت پایدار و سایر عرصه‌ها، نقش خوبی ایفا کردند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه مردم شیعه و اهل سنت تربت جام در صحنه‌های مختلف انقلاب اسلامی خوش درخشیدند، ادامه داد: به عنوان خادم مردم تکلیف داریم در حوزه مشارکت و حضور حداکثری مردم در انتخابات باید تلاش کنیم و نباید از آن غافل شویم.

فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برنامه‌ریزی و فتنه‌های دشمنان برای انتخابات خاطرنشان کرد: رژیم کودک‌کش صهیونیستی و دشمنان انقلاب اسلامی در تقابل با انقلاب اسلامی هرگز ناامید نیست و دائما به دنبال طرح‌ریزی توطئه‌ و فتنه برای فروپاشی نظام اسلامی هستند که حضور و حمایت نیروهای مسلح در کنار مردم در صحنه‌های مختلف، فتنه‌های دشمنان را خنثی می‌کند.

سردار تقوی با گرامیداشت یاد شهیدان انقلاب اسلامی ابراز داشت: نیروهای مسلح در منطقه خراسان رضوی برای آسایس و آرامش مردم، هزاران شهید تقدیم کرده است و انتظامی خراسان رضوی در کنار سایر نیروهای مسلح در حوزه امنیت آنچه در توان دارد به میدان آورده و می‌آورد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه اشراف اطلاعاتی و امنیتی در سطح استان وجود دارد گفت: تعامل بین نیروهای مسلح و دستگاه قضایی امنیت‌سازو مایه آبرو، امنیت و آرامش منطقه است.

فرمانده انتطامی خراسان رضوی بیان داشت: در استان خراسان رضوی برای حضور حداکثری مردم در انتخابات چهار هزار و ۵۴۵ شبعه اخد رای پیش‌بینی شده و انتظامی خراسان رضوی در برقراری امنیت و حفظ و حراست از صندوق‌های رای نقش ایفا می‌کند و آمادگی دارد با بسیج کلیه امکانات و استفاده از ظرفیت سایر نیروهای مسلح با پوشش اطلاعاتی و امنیتی که بکار می‌گیرد تا امنیت و سلامت انتخابات تضمین شود

این مقام ارشد انتظامی استان خراسان رضوی با قدردانی از تعامل، همراهی و همبستگی شورای تامین شهرستان تربت جام، گفت: بحمدالله امنیت در این خطه از استان خراسان رضوی مطلوب است و باید این روند تقویت شود.

سردار تقوی در ادامه با تاکید بر برخورد قاطع با اراذل و اوباش بیان داشت: یکی از اولویت‌های فراجا برخورد قاطع با اراذل و اوباش است چراکه شرارت قابل تحمل نیست؛ بر همین اساس در هر کجا شرارتی صورت بگیرد با حمایت دستگاه قضایی و مردم با قاطعیت با آن برخورد می‌شود.

وی تصریح کرد: مردم در صحنه هستند و از فراجا به خوبی حمایت می‌کنند و این اعتماد مردم پشتوانه سازمان انتظامی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار