حضور حداکثری، اقتدار ملی/ فرماندار خمین:

دعوت به مشارکت حداکثری محور برنامه‌های دهه فجر در استان مرکزی است

کمانکش گفت: برنامه‌های دهه فجر در این شهرستان با محوریت دعوت به مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ۱۱ اسفندماه برگزار شوند.
کد خبر: ۶۴۷۵۹۱
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۵ - 29January 2024

پروژه‌های قابل افتتاح شهرستان خمین رتبه نخست در استان مرکزیبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اراک، «حمید کمانکش» فرماندار خمین در نشست ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی خمین، با تبریک چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: بر اساس برنامه ریزی ها در هر روز از دهه فجر، پروژه‌هایی با حضور مدیران استانی بهره برداری می‌شود.

وی با اشاره به اینکه پروژه‌های قابل افتتاح شهرستان خمین رتبه نخست به لحاظ کیفیت، کمیت و اشتغال زایی را در سطح استان مرکزی دارد، افزود: روز ۱۲ بهمن همزمان با سالروز ورود امام خمینی (ره) به کشور، نشست شورای اداری، افتتاح تعدادی از پروژه‌ها، نشست تخصصی با حضور آیت الله اراکی و برنامه مردمی در مسجد جامع خمین برگزار می‌شود.

فرماندار خمین تاکید کرد: برنامه‌های دهه فجر در این شهرستان با محوریت دعوت به مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ۱۱ اسفندماه برگزار شوند. اعلام و اطلاع رسانی اقدامات دولت سیزدهم و دعوت مستقیم و غیرمستقیم مردم برای حضور در انتخابات را راهبردهای برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر در خمین عنوان کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار