مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کردستان:

پدران شهدا گنجینه‌های ارزشمند انقلاب اسلامی هستند

«شهسواری» پدران شهدا را گنجینه‌های ارزشمند عنوان کرد و گفت: جامعه ما به وجود چنین بزرگ‌مردانی که در راه رضای حق و پاسداری از نظام از بهترین سرمایه زندگی خویش گذشتند، مفتخر است.
کد خبر: ۶۴۷۲۳۰
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۲ - 27January 2024

پدران شهدا گنجینه‌های ارزشمند انقلاب هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، «علیرضا شهسواری» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کردستان در آیین گرامیداشت پدران آسمانی که بمناسبت سالروز میلاد با سعادت حضرت علی ابن ابیطالب (ع) با حضور مسئولان شهرستانی، خانواده‌های شهدا و ایثارگران و آحاد مردم در حسینیه گلزار شهدای بیجار برگزار شد، اظهار داشت: امروز در کنار یادگاران گرانقدر شهدا مراسم بزرگداشت آسمانی‌ترین پدران را برگزار کردیم و به پیشگاه این پدران سفر کرده درود می‌فرستیم.

وی ضمن تشکر و قدردانی از یادگاران شهدا که این سنت حسنه را بطور خودجوش برگزار می‌کنند، افزود: فرزندان شهدا سالهاست که خود بانی این مراسم هستند و به یاد پدران عزیزشان این مراسم را برگزار می‌کنند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کردستان به روایتی از مظلومیت امیرالمومنین (ع) در ۴سال و ۱۰ ماه حکومت او اشاره کرد و گفت: آسیب‌شناسی زندگی حضرت علی (ع) در این زمان ما را بیدار می‌کند.

وی ادامه داد: پدران شهدای والامقام با تأسی از امام علی (ع) و با تربیت صحیح، چنین فرزندان برومندی را در دامن پاک خود تربیت کردند.
شهسواری پدران شهدا را گنجینه‌های ارزشمند عنوان کرد و یادآور شد: جامعه ما به وجود چنین بزرگ‌مردانی که در راه رضای حق و پاسداری از نظام از بهترین سرمایه زندگی خویش گذشتند، مفتخر است.

وی در ادامه به کلید واژه و اسم رمزی که رهبری عظیم‌الشان انقلاب به آن تاکید دارند، اشاره کرد و گفت: بر اساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی حضور، معنایش در باورها، عرصه اجتماع و تبلور عزت ملی تاثیرگذار است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران بر دشمن شناسی و حضور حداکثری در انتخابات تاکید کرد و یادآور شد: حضور آحاد مردم، جوانان و نوجوانان، مردان و زنان در مراسم دهه فجر، راهپیمایی ۲۲ بهمن و در اسفند ماه شرکت در انتخابات همگی مصداق دشمن شناسی و بصیرت و تقوای عملی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار