مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کردستان:

خدمت صادقانه و خالصانه سرلوحه امور در بنیاد شهید است

«شهسواری» گفت: امنیت و آسایش امروز به برکت مجاهدت‌های شهدا، ایثارگران و خانواده بزرگوار آنان است و خدمت صادقانه و خالصانه باید سرلوحه امور باشد.
کد خبر: ۶۴۷۶۳۱
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۱ - 29January 2024

خدمت صادقانه و خالصانه سرلوحه امور در بنیاد شهید استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، ملاقات عمومی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کردستان با جامعه ایثارگری امروز دوشنبه طبق روال هر هفته در راستای رسیدگی به مشکلات این قشر معزز به‌صورت حضوری و تلفنی در اداره کل بنیاد استان برگزار شد.

«علیرضا شهسواری» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کردستان در حاشیه این ملاقات خدمت به ایثارگران را وظیفه همه مدیران و مسئولان دانست و بر پیگیری مشکلات مطرح شده از سوی این عزیزان تأکید کرد اظهار داشت: بنیاد شهید رسیدگی به امور ایثارگران و خانواده معظم آن‌ها را وظیفه خود می‌داند و به‌طور ویژه مشکلات را پیگیری می‌کند.

وی با تأکید بر حفظ ارزش‌های ایثار و شهادت در جامعه اسلامی افزود: خانواده‌های شهدا و ایثارگران یادگاران دفاع مقدس هستند و باید مقام آن‌ها پاس داشته شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کردستان تصریح کرد: خدمت‌رسانی سریع‌تر و بیشتر، تکریم ایثارگران، شفافیت در ارائه خدمات، بررسی مشکلات، ارائه راهنمایی‌های لازم از اهداف ملاقات عمومی در بنیاد شهید و امور ایثارگران این استان است.

شهسواری با بیان اینکه خانواده شهدا و ایثارگران سرمایه‌های ارزشمند انقلاب هستند، یادآور شد: امنیت و آسایش امروز به برکت مجاهدت‌های شهدا، ایثارگران و خانواده بزرگوار آنان است و خدمت صادقانه و خالصانه باید سرلوحه امور باشد.

در ملاقات عمومی امروز بیش از ۵۰ نفر از ایثارگران مسائل خود در حوزه‌های اشتغال، درمان، کمیسیون پزشکی، مسکن، تسهیلات رفاهی و... مطرح و دستور رسیدگی و پیگیری مشکلات آن‌ها از سوی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کردستان در چارچوب ضوابط و قوانین صادر شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار