مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کردستان:

بزرگداشت دهه فجر یادبود همه فضایل تاریخ اسلام است

«شهسواری» گفت: بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی یادبود همه فضایل و خوبی‌های احیا شده در طول تاریخ اسلام است.
کد خبر: ۶۴۵۱۲۲
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۶ - 15January 2024

بزرگداشت دهه فجر یادبود همه فضایل تاریخ اسلام استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، «علیرضا شهسواری» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان امروز در جلسه کمیته ایثارگران گرامیداشت دهه مبارک فجر که امروز با حضور اعضای این کمیته در اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران کردستان برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: دهه فجر یادآور پیروزی خون بر شمشیر و نهالی است که امام راحل (ره) غرس نمودند و ریشه‌های آن به سراسر جهان در سیمای بیداری اسلامی تنیده شده است.

وی افزود: بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی یادبود همه فضایل و خوبی‌های احیا شده در طول تاریخ اسلام است.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کردستان تصریح کرد: امسال برنامه‌های حوزه ایثار و شهادت دهه فجر با محوریت بسیج و حرکت‌های جهادی انجام خواهد شد.

وی به ویژه برنامه دهه فجر در حوزه ایثار و شهادت اشاره کرد و گفت: در این دهه اقدامات مختلفی در حوزه ایثار و شهادت انجام خواهد شد که دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران یکی از اقدامات مهم این دهه است.

شهسواری ادامه داد: این برنامه با همراهی ظرفیت‌های بسیج جامعه پزشکی، مهندسان و ادارات از تاریخ ۱۲ بهمن لغایت ۲۲ اسفند (مصادف با سالروز تاسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و بزرگداشت شهدا) انجام خواهد شد.

وی با تاکید بر تبیین دستاورد‌های دوران پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در تمام عرصه‌ها برای نسل امروز انقلاب خاطرنشان کرد: در دورانی که تحت شدیدترین بمباران و هجمه‌های رسانه‌ای هستیم، ایام دهه فجر فرصت خوبی است تا پیشرفت‌های کشور در تمام زمینه‌ها بازگو شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کردستان یادآور شد: برنامه ریزی مناسب و انجام کار فرهنگی و رسانه‌ای درست و هدفمند در تمامی حوزه‌ها بویژه ایثار و شهادت در راستای تحقق منویات رهبری معظم انقلاب و جهاد تبیین ابزاری مهم در برابر شکست هجمه بدخواهان نظام و انقلاب است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها