شهید قدس/

شهید سلیمانی در سنگر خدمت به مردم و مجاهدت در راه خدا حاضر بود

«حیدری» گفت: شهید سلیمانی یک سرباز ولایت بود که در نهایت تواضع و اخلاص همواره در سنگر خدمت به مردم و مجاهدت در راه خدا حاضر بود.
کد خبر: ۶۴۳۶۰۸
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۵ - 08January 2024

شهید سلیمانی در سنگر خدمت به مردم و مجاهدت در راه خدا حاضر بودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، یادواره چهارمین سالگرد شهادت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و نشست بصیرتی در شهر حسن آباد یاسوکند شهرستان بیجار با حضور امام جمعه شهر حسن آباد، رئیس بنیاد شهید و امورایثارگران شهرستان بیجار و سایر مسئولین شهر حسن آباد و بسیجیان و آحاد مردم حسن آباد و روستا‌های اطراف در مسجد جامع حسن آبادیاسوکند برگزار شد.

«علیرضا حیدری» رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بیجار با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه شهید سلیمانی مکتب است، اظهار داشت: شهید سلیمانی در مکتب امامین انقلاب اسلامی پرورش یافته بود و خود به مکتبی سرشار از عشق و ایمان تبدیل شده بود ولایت مداری، اخلاص، ایمان و مجاهدت در راه خدا از ویژگی‌های بارز آن بود.

وی به تبیین شخصیت شهید سلیمانی پرداخت و افزود: شهید سلیمانی یک سرباز ولایت بود که در نهایت تواضع و اخلاص همواره در سنگر خدمت به مردم و مجاهدت در راه خدا حاضر بود.

رئیس بنیاد شهید و امورایثارگران شهرستان بیجار با ارجاع به سخنی از شهید سلیمانی مبنی بر اینکه جمهوری اسلامی حرم است و این حرم اگر ماند، دیگر حرم‌ها می‌مانند، یادآور شد: حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات یک وظیفه مهم است که هر یک از ما به جهت عزت و سربلندی کشور باید با تمام توان در آن حاضر شویم و با تبیین و تشریح اهمیت آن برای دیگر هموطنان، آن‌ها را نیز به این امر مهم تشویق کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار