امام جمعه کرمانشاه:

دهه فجر نماد ایستادگی ملت ایران در برابر طاغوت است

حجت الاسلام «غفوری» گفت: دهه فجر نماد ایستادگی ملت ایران در برابر طاغوت است و مردم با اتحاد و یکپارچگی خود توانستند رژیم شاهنشاهی را با دست خالی شکست دهند و انقلاب اسلامی را به پیروزی برسانند.
کد خبر: ۶۴۷۰۴۲
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۹ - 26January 2024

دهه فجر نماد ایستادگی ملت ایران در برابر طاغوت استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، حجت‌الاسلام والمسلمین «حبیب الله غفوری» امام جمعه شهرستان کرمانشاه امروز در خطبه های نماز جمعه کرمانشاه با اشاره به ضرورت روشنگری در مورد دستاوردهای نظام، اظهار داشت: انتظار می رود دوستداران انقلاب اسلامی با بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی مردم را نسبت به انقلاب دلگرم کنند.

امام جمعه شهرستان کرمانشاه تاکید کرد: دوستداران انقلاب اسلامی تکلیف شرعی دارند، خدمات نظام را به گوش جامعه و خصوصا جوانان برسانند.

وی دستاوردهای انقلاب اسلامی را در ۴۵ سال گذشته زیاد ارزیابی کرد و گفت: انقلاب اسلامی منشأ خدمات زیادی بوده که دستگاه‌های فرهنگی نتوانسته‌اند آن دستاوردها را به خوبی تبیین کنند.

حجت‌الاسلام غفوری در ادامه دهه فجر را نماد ایستادگی ملت ایران در برابر طاغوت دانست و گفت: مردم با اتحاد و یکپارچگی خود توانستند رژیم شاهنشاهی را با دست خالی شکست دهند و انقلاب اسلامی را به پیروزی برسانند، لذا باید دهه فجر را برای روشنگری در مورد خدمات نظام قدر بدانیم.

امام جمعه شهرستان کرمانشاه اشاره ای هم به تلاش دشمنان برای دلسرد کردن مردم از حضور در پای صندوق های رای داشت و گفت: یقیناً مردم ولایی ایران اسلامی در مناسبت های پیش رو با حضور پرشور خود در عرصه های دفاع از نظام بار دیگر دشمنان را از توطئه چینی علیه اسلام و انقلاب مایوس خواهند کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار