فرمانده سپاه ناحیه ساوه:

دستاورد‌های ۴۴ ساله ایران اسلامی تبیین شود

سرهنگ پاسدار «مهدی» با تاکید بر اینکه دستاورد‌های ۴۴ ساله ایران اسلامی باید تبیین شود، گفت: صندلی و کرسی‌هایی که اکنون مسئولین بر آن تکیه کرده‌اند به برکت خون شهدا است.
کد خبر: ۶۴۶۶۷۵
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۷ - 24January 2024

دستاورد‌های ۴۴ ساله ایران اسلامی برای مردم بویژه نسل جوان و نوجوان تبیین شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اراک، سرهنگ پاسدار «علیرضا مهدی» فرمانده سپاه ناحیه ساوه در نشست برنامه‌های دهه فجر ساوه با تاکید بر تشریح دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی اظهار داشت: ضروری است به جای سیاه نمایی و القای ناامیدی در جامعه دستاوردهای ۴۴ ساله ایران اسلامی برای مردم بویژه نسل جوان و نوجوان تبیین شود.

فرمانده سپاه ناحیه ساوه افزود: صندلی و کرسی‌هایی که اکنون مسؤولین بر آن تکیه کرده‌اند به برکت خون شهدا است که باید برای دفاع از حق مورد توجه باشد و درخششی که در مقاطع مختلف داشتیم تداوم داشته باشد.

سرهنگ مهدی اضافه کرد: باید به گذشته پرشکوه انقلاب اسلامی افتخار کنیم و نباید گرفتار تحلیل، اخبار و اطلاعات غلط شده و در مقایسه‌ها به اصطلاح کم بیاوریم و باید اذعان داشت که واقف بودن به مردم دستاوردهای ایران اسلامی به طور حتم زمینه ساز مشارکت خودجوش مردم در انتخابات امسال است.

وی با اشاره به اینکه پیشرفت‌های سخت‌افزاری سپاه، جزئی از دستاوردهای انقلاب است، گفت: در انقلاب اسلامی دستاوردهای نرم‌افزاری بزرگی مانند نظام ولایت فقیه را داریم که در جهاد تبیین باید برجسته شود چرا که نظام پادشاهی زورگوی مستبد ساقط شد و به جای آن نظام ولایی با مهربانی، عطوفت و محبت قرار گرفت.

فرمانده سپاه ناحیه ساوه با بیان اینکه دهه فجر فرصتی برای تبیین دستاورد ادارات است، ادامه داد: بیش از ۲۸۰ برنامه همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر در سطح شهرستان ساوه در غالب نشست‌های بصیرتی، دیدار با خانواده شهدا، حضور در گلزار شهدا، حضور در مدارس و برگزاری یادواره‌ها انجام می‌شود. برگزاری راهیان نور دانش آموزی در غالب ۷ دستگاه اتوبوس از دیگر برنامه‌های سپاه در ایام الله دهه مبارک فجر در ساوه است‌.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار